بهترین قالیشویی تهران

آیا می خواهید قالی هایتان را بشویید؟ آیا کیفیت برایتان  اهمیت زیادی دارد ؟ بهترین قالیشویی تهران  آیا  سرعت خدمات رسانی  برایتان اهمیت دارد؟

قالی یکی از کالاهای ضروری است که این روزها در تنوع بسیار با کیفیت های مختلف در بازار در حال عرضه است. با این حال بحث شستشوی آن نیز بحث جذاب و ویژه ای است که به آن توجه زیادی شده است و این روزها شاهد افتتاح قالیشویی های مختلفی در سطح شهر هستیم. همانطور که میدانید قالی بافی یکی از هنرهای قدیمی و مهم  کشور ما می باشد بنابراین از تاریخچه و قدمت بالای آن که بگذریم به تنوع گسترده ی آن میرسیم راهنمای نگهداری فرش ابریشم .

انواع قالی

  • فرش های تلفیقی
  • طرح دار هندسی
  • طرح محرابی
  • فرش های طرح شاه عباسی
  • فرش های اسلیمی
  • و…

قالیشویی

قالیشویی فرایندی است که طی آن کثیفی ها از قالی زدوده می گردد و این فرایند نیز بایستی مطابق با قواعد خاصی صورت بگیرد چرا که مانع از ضربه زدن به قالی شود.

آیا روفرشی فرش را خراب می کند

مراحل قالیشویی قالیشویی های برتر تهران

  1. بالا بردن کیفیت
  2. از بین بردن گرد و غباری که روی آن نشسته است
شستشوی فرش تهران

شستشوی فرش تهران

آیا قالیشویی ممکن است به فرش صدمه بزند؟

بله گاها در فرش های ماشینی دیده می شود که پس از شستشو به دلیل بکار بردن مواد شوینده ی نامناسب آن حالت نرمی خود را از دست داده است و یا قسمت هایی از آن چروک شده است  بنابراین شستشوی این نوع فرش نیازمند روش و مهارت خودش است اما در فرش های ابریشمی و دستباف این موارد دیده نشده است و چه بسا قالیشویی تهران شستن دوباره ی آن باعث دیده شدن زیبایی دوچندان آن شده است بنابراین شستشو اغلب کمک کننده است گرچه این فرش های زیبا و زینتی نیز نیازمند توجه خاصی برای شستشو هستند .علاوه بر آن با پیشرفت و مدرنیته شدن جوامع افراد خواستار تنوع هستند و خواه ناخواه کالاهایی را خریداری میکنند که نیاز به مراقبت دارد .قالی از جمله این کالاها می باشد.

در ایران به سبب استفاده ی بیشتر از روش های سنتی قالیشویی را نیز برهمنان اساس پیش برده اند .سنتی بودن به چه معنا؟سنتی بودن یعنی به همان روش های کهن فرایند شستشو مانند قدیم انجام می گیرد.  بهترین قالیشویی تهران . شستشو-خشک کردن و آویزان کردن اصلی ترین فرایندی است که از پیش تر ها تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است .

انواع مواد شوینده برای فرش دستبافت

فرش را بشناسیم: بهترین قالیشویی تهران

یکی از عواملی که همواره برای مشتریان مشکل بوده است تشخیص نوع قالی بوده است .اینکه این قالی دقیقا چه نوعی است چرا که نوع قالی وبرندش در امر نگهداری آن بسیار مهم است. بنابراین  یکی از روش های شناسایی فرش همان شناسنامه قالی است که پشت آن قرار دارد.براساس این شناسنامه شما محصول خود را می شناسید مطابق با جنسشان را انتخاب می کنید و سپس شستشو هم مطابق با آن صورت می گیرد.

چرا از روش شلاق زدن  اغلب استفاده نمی شود:

شلاق زدن و زدودن گرد و غبار از فرش گرچه روش سنتی است اما به تدریج باعث ضربه دیدن و گاهی پارگی فرش می شود . واین روش قطعا به تنهایی جوابگو نیست و به تنهایی پایه های اولیه ی قالیشویی را ضعیف خواهد کرد بنابراین این روش قطعات به کاربرده نخواهد شد.

 

محدوده زمانی که برای تحویل سفارش شما صورت گرفته است

کافی است  شما اعلام نیاز برای خدمات رسانی کنید در این صورت سفارش شما ثبت گردیده. وبا توجه به نوع و جنس قالی وتعدادان تاریخ شستشو تحویل آن به شما گفته می شود و این فرایند با چنان نظمی انجام می گیرد که باور نکردنی است.

قالیشویی در خیابان خیام

بهترین قالیشویی تهران

 

بهترین یا بدترین بودن یک برند ویک مرکز معمولا با توجه به خدمات رسانی ان قابل قضاوت است. و رضایت وعدم رضایت شما مشتریان گرامی گواه برتر بودن ما می باشد .

بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران

هزینه ی قالیشویی

هزینه ی قالیشویی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد اول اینکه نرخ فراگیری که تعیین شده است. و همه ی قالیشویی ها تقریبا از بازه  این نرخ پیروی می کنند. بهترین قالیشویی تهران .

دوم اینکه قالی شما چه جنسی دارد و فرایند شستشوی آن قرار است به چه شکلی انجام شود. بهترین قالیشویی تهران دوم اینکه میزان تعداد قالی ها در تعیین قیمت موثر است وچهارم اینکه قیمت قالی با قیمت موکت و…متفاوت است و هر کدام قیمت خاص خودرادارند قالیشویی ناصر خسرو .

b2n

yun

rizy

The best carpet washing in Tehran