قالیشویی منطقه 7

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی منطقه 7

قالیشویی منطقه 7

By |2022-04-16T11:21:11+00:00جولای 20, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی منطقه 7

قالیشویی منطقه 7 را می توان  مطرح ترین و بهترین قالیشویی تهران دانست. که همانگونه از اسمش پیداست در منطقه 7 تهران واقع شده است. این مرکز مزیت های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مراکز متمایز کرده است. در واقع سیاستگذاری این مرکز به نحوی بوده سعی داشته تا در جهت مخالف سیاست های سنتی پیش برود و بیشتر بر روی ترکیب تکنولوژی و تجربه متمرکز بوده است. همین مورد سبب شده تا اعتبار و محبوبیت بالایی نصیب آن شود. ما در ادامه مروری بر این موارد داشته ایم تا شما هم بهتر دلیل این ادعا را درک کنید.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

بهترین قالیشویی در منطقه 7

منطقه 7 با توجه به تراکمی که دارد ، طیف زیادی از قالیشویی ها در بر می گیرد. همین موضوع سبب شده تا انتخاب یک گزینه واحد در بین آنها اندکی دشوار باشد. قالیشویی منطقه 7 مرکزی بوده که سعی داشته تا با توجه به مزیت های منحصر به فردش ، خود را به این عنوان نزدیک سازد . بکارگیری نیروهای متخصص یکی از این مزیت ها می باشد که به طور کامل کیفیت شستشوی این مرکز را بهبود بخشیده است .

در این کارگاه کارشناسان ویژه ای جهت بررسی و لکه بری فرش ها وجود دارد. این کارشناسان به خوبی با انواع لکه های موجود بر روی فرش آشنایی دارند و می دانند که باید برای هر نوع فرش چه متریال و موادی را استفاده نمود. در کنار این موارد، داشتن دستگاه ها وتجهیزات مدرن هم مزید بر علت شده است. این تجهیزات می توانند پروسه شستشو را بسیار بهینه تر سازند.

کاهش خطا و افزایش بهره وری، حذف هزینه های اضافی، صرفه جویی در زمان و.. از جمله مزیت هایی است که این دستگاه ها با خود به همراه داشته اند. البته باید عنوان کرد که قالیشویی منطقه 7  همواره مواد شوینده خارجی را برای شستن فرش ها استفاده می کند. این مواد قدرت لکه بری بالایی دارند. و همین سبب شده تا فرش ها بهتر و دقیق تر تمیز شوند.

غبارگیری فرشغبارگیری فرش

غبارگیری یکی از مهم ترین و البته حساس ترین مراحل در زمینه شستن فرش به حساب می آید . قالیشویی منطقه 2 در این روش می بایست ابتدا بدون خیس کردن ، گرد و خاک موجود در لابه لای تار و پود فرش را بیرون آورد. در قالیشویی های سنتی ابتدا فرش را آویزان کرده. و سپس با استفاده از چوب ضربات محکمی به آن وارد می کنند. که باعث می شود تا گرد و خاک از آن خارج شود.

این روش باعث می شود تا آسیب های مختلفی به فرش وارد شود که گاه منجر به پارگی می شود. قالیشویی منطقه 7 سعی کرده تا این روش را حذف نماید و به جای آن از دستگاه های ویژه غبارگیری استفاده کند. این دستگاه ها می توانند در سریعترین زمان ممکن و البته بدون هیچ گونه آسیبی، گرد و خاک موجود بر روی فرش ها را تمیز نمایند.

نرخ قالیشویی در منطقه 7

نرخ قالیشویی را می توان مولفه ای دانست که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. باید عنوان کرد که این مرکز سعی داشته تا بهترین و البته ایده آل ترین قیمت ها را برای مشتریان لحاظ نماید. بدین جهت بوده که این مرکز هزینه های اضافی خود را حذف کرده و ماشین آلات را هم جای گزین نیروی انسانی کرده است .

مجموع این دو مورد سبب شده تا قیمت خدمات این مرکز به پایین ترین سطح برسد. این قیمت ها در شرایط فعلی بر روی کف قیمت اتحادیه قالیشویان تهران قرار دارد. البته قالیشویی منطقه 7 در ایام مختلف هم تخفیف های دوره ای اعمال می کند که قیمت ها را بیش از پیش جذاب کرده است.

منطقه 7 تهرانمنطقه 7 تهران

منطقه هفت تهران را می توان به عنوان یکی از بخش های مرکزی تهران دانست که حدود 16 محله را در خود دارد. در این منطقه مراکز مهمی از جمله سینماها و مراکز خرید متنوع وجود دارد. که باعث شده تا به عنوان مقصدی برای تهران گردی لحاظ شود. در این منطقه محله های مهمی همچون سهروردی، عشرت آباد،بهار، نظام آباد، اندیشه، گرگان و.. وجود دارد نفتالین برای فرش.

در مجموع محلات این ناحیه بیش از 312 هزار نفر ساکن شده اند که جمعیت بسیار بالایی به حساب می آید. قالیشویی منطقه 7 کارگاهی بوده که برای رفع نیاز اهالی این ناحیه به خدمات مرتبط با قالیشویی ایجاد شده است. چنانچه شما هم جزو ساکنین این ناحیه هستید، می توانید از خدمات این مرکز استفاده نمایید.

قالیشویی منطقه 7 با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top