نرخ قالیشویی ها چقدر است

در این مقاله می خواهیم در مورد بررسی و معرفی نرخ قالیشویی اطلاعاتی را ارائه بدهیم. همان طور که می دانید بررسی بهترین قالیشویی تهران دارای اهمیت بسیار زیادی است. چرا که شما با بررسی نرخ قالیشویی می توانید بیشتر با آن ها آشنا شوید و انتخاب مناسبی داشته باشید نرخ قالیشویی ها چقدر است .

در این مقاله می خواهیم به توضیح نرخ قالیشویی بپردازیم. در گذشته که قالیشویی ها وجود نداشتند. اواخر اسفند اگرچه سرما جان فرسا بود اما همه ما به شوق آب بازی کردن و تمیز کردن فرش ها سرما را به جان می خریدیم و به شستشوی فرش ها می پرداختیم. تمیز کردن فرش ها برای سال نو عادتی همگانی برای همه ایرانی ها است اما این روز ها دیگر مشغله های زندگی آنقدر زیاد شده که کسی توانایی شستن فرش ها را ندارد. از طرف دیگر خانه های ویلایی بزرگ با حیاط های بزرگ تبدیل به آپارتمان های کوچک و دلگیر شدند.

به همین جهت اگر کسی هم زمانی برای شستن قالی های خود داشته باشد. مکان مناسب را برای آن پیدا نمی کند. با روی کار آمدن قالیشویی ها اگرچه مردم در ابتدا به آنها اعتماد نمی کردند. اما کار شستن فرش ها بسیار راحت و آسوده شد. به طور کلی فرش ها به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم می ‌شوند قالیشویی خوب در شرق تهران  .

تعرفه قالیشویی برای شستن هرکدام از فرش ها متفاوت می باشد. تعرفه قالیشویی در قالیشویی ما نسبت به سایر قالیشویی های دیگر مناسب تر می باشد. قالیشویی نسبت به نوع فرش و اندازه آن نرخ قالیشویی را تعیین می کند. از این رو شما برای تمام قالیشویی ها می توانید نرخ قالیشویی معین را مشاهده کنید.

اما قالیشویی ما به خاطره افزایش جلب رضایت مشتری سعی می کند که نرخ قالیشویی خود را نسبت به سایر قالیشویی ها پایین‌ تر بیاورند. قالیشویی ما با استخدام کردن نیرو های متخصص و با اخلاق سعی می‌ کند که تمام فرش ها را با گران ترین و استاندارد ترین مواد شوینده شست و شو دهد.

نرخ قالیشویی در قالیشویی ما:

همچنین قالیشویی ما می کند که امین ترین افراد را استخدام نماید. تا مشتریان بتوانند اعتماد کافی برای تحویل دادن حتی گرانترین فرش ها را به ما داشته باشند. قالیشویی ما زمانی که یک فرش را تحویل می ‌گیرد و سعی می ‌کند که آن را به بهترین نقش شستشو داده و خشک کند و به مشتری تحویل دهد. در صورت بروز هرگونه مشکلی پاسخگویی آن بوده و در صورت نیاز خسارت مالی افراد را پرداخت می نماید. شما با نفر های خود به ما می توانید از مناسب ترین نرخ قالیشویی بهره مند شوید. لذا به خاطر همین بودن کارکنان می توانید با خیالی آسوده در زمان تحویل فرش های خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید : نفتالین برای فرش

چگونه نرخ قالیشویی ها را تعیین می نمایند:

این طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم. چبا توجه به متراژ فرش مشخص می ‌شود. نرخ قالیشویی برای یک فرش ۶ متری با نرخ قالیشویی برای یک فرش ۱۲ متری برابر نیست. توجه داشته باشید که قالیشویی ها دارای اتحادیه می باشند. این اتحادیه با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت و هزینه قالیشویی ها را تعیین می نمایند. و به همین جهت قالیشویی ها نباید بیش تر از نرخ تعیین شده عمل نمایند. این در صورتی است که قالیشویی ما نه تنها بیش تر از تعرفه تصویب شده هزینه فرش ها را در نظر نمی گیرد بلکه کم تر از این نرخ نیز برای مشتریان خدمات فرشی خود را ارائه می دهد آیا روفرشی فرش را خراب می کند.

نرخ قالیشویی در سال 99

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای افراد در زمان تحویل دادن فرش های خود به قالی شویی وجود دارد داشتن جواز می باشد. جواز کار برای این شغل بسیار حائز اهمیت است. چرا که افراد فرش های گران قیمت خود را به امانت نزد این قالیشویی ها می سپارند. اگر قالیشویی بدون جواز باشد می تواند بر خلاف قوانین عمل نموده و به سرقت و تعویض فرش های بسیار گرانقیمت بپردازد. قالیشویی ما با داشتن سال های بسیار زیادی تجربه توانسته است. که امین و امانت دار مردم بوده و اعتماد مشتریان خود را به خوبی جذب کند.

b2n

yun

rizy

What is the rate of carpet washing?