قالیشویی در خیابان خیام

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی در خیابان خیام

قالیشویی در خیابان خیام

By |2022-04-17T06:01:47+00:00سپتامبر 11, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی در خیابان خیام

قالیشویی در خیابان خیام با بیش از چندین سال تجربه، یکی از بهترین قالیشویی تهران و تهرانسر می باشد. در گذشته تمامی فرش ها در خانه شسته می شدند. اما امروزه به دلیل فضای کم خانه ها، شستشوی فرش میسر نیست.

قالیشویی در واقع یک فرایند شستشو می باشد، اما این شستشو با شستشوی معمولی بسیار تفاوت دارد. کارکنان قالیشویی در خیابان خیام شستشوی فرش های مشتری را  به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند.

محیط اطراف ما باید تمیز و پاکیزه باشد. اگر فرش های شما  شستشو داده نشوند، دچار بیماری های پوستی می شوید. امروزه در شرکت هایی که خدمات شستشوی فرش ارائه  می شود، دستگاه های مکانیکی وجود دارد،  این دستگاه ها، شستشوی فرش را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند. قالیشویی

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

رفوگری و بازسازی فرشرفوگری و بازسازی فرش

ترمیم و بازسازی جای سوختگی، پارگی و بید خوردگی فرش ها مخصوصا فرش های دستباف و با اصالت شاید برای خانم ها یک رویا باشد. قالیشویی در خیابان خیام این رویا را به حقیقت پیوسته، زیرا تمامی موارد بیدخوردگی، سوختگی و پارگی فرش ها بادقت توسط کارشناسان  فرش انجام می شود.

پارگی فرش یکی دیگر از آسیب هایی است که می توان با رفوگری آن را برطرف کرد. پارگی معمولا در اثر پوسیدگی، رطوبت، بریدگی با وسایل تیز، بید زدگی و ساییدگی انجام می شود. این نوع آسیب دیدگی فرش نیاز به ترمیم  و رفوی اساسی دارد.

رفوگری هنری مکمل فرش بافی است که در مواقع ضروری برای ترمیم فرش دستباف به کار می آید. رفوکار در قالیشویی فرش را بطور کامل در زمین پهن می کند تا آسیب های آن را بررسی کند.( قالیشویی ناصر خسرو)

این آسیب ها می تواند سطحی و در حد پرز های فرش باشد یا به چله و پود های فرش آسیب رسانده باشد. پرسنل قالیشویی تهران در خیابان خیام همگی دارای  مهارت و مدرک در زمینه رفوگری و بازسازی فرش های دستباف می باشند.

بیشتر بخوانید: قالیشویی مرزداران

انواع خدمات شستشو

خدمات اصلی همه قالیشویی ها و قالیشویی در خیابان خیام، شستشوی فرش و قالیشویی می باشد. اما خدمات دیگر مانند رفوگری، بازسازی، لکه برداری فرش، خشکشویی مبلمان و تشک نیز در این قالیشویی انجام می شود. قالیشویی در خیابان خیام با بهره گیری از افراد متخصص و حرفه ای، در زمینه شستشو انواع فرش ماشینی و دستباف فعالیت دارد.

قالیشویی در خیابان خیام  دارای بیش از 200 نفر پرسنل فعال می باشد. تمامی پرسنل این قالیشویی دارای مهارت و تجربه در رابطه با شستشو فرش های ابریشمی و دستباف و همچنین رفوگری و ترمیم فرش های دستباف و ابریشمی می باشد. قالیشویی در خیابان خیام آماده سرویس دهی و خدمات رسانی به تمامی مناطق تهران می باشد.

نحوه استفاده صحیح از شوینده هانحوه استفاده صحیح از شوینده ها

مواد های شوینده متفاوتی در شستشوی فرش ها در قالیشویی استفاده می شود. این بستگی به  مکانیزه یا سنتی  بودن قالیشویی داردو تمامی فرش های ماشینی، قالیشویی در خیابان خیام با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه شستشو داده می شود.

مواد و پودر های شوینده مخصوص قالیشویی، دارای آنزیم های قوی برای  لکه های چرب  می باشند. قالیشویی در الهیه متخصصین فرش با توجه به جنس الیاف از  مواد مناسب برای تمیز کردن استفاده می کنند. یک قالیشویی مجاز و پیشرفته، انواع  فرش را با مواد شوینده مناسب شستشو می دهد تا آسیبی به فرش شما وارد نشود.

بیشتر بخوانید: قالیشویی در شمال تهران

خدمات قالیشویی در خیابان خیام

  • شستشوی فرش دستبافت و ماشینی
  • شستشوی انواع فرش ابریشمی و ترک
  • رفوگری، ترمیم و بازسازی فرش های دستباف و ماشینی
  • ارائه ضمانت نامه معتبر و کتبی
  • ترمیم سوختگی، پارگی و بید خوردگی
  • پاسخگویی همه روزه، حتی روز های تعطیل
  • خشکشویی مبلمان و موکت
  • شستشو بدون آسیب دیدگی

خیابان خیام کجاست؟

خیابان خیام نام خیابانی در منطقه 12 شهرداری تهران است. این خیابان که شمالی و جنوبی است از شمال خیابان امام خمینی و از جنوب به خیابان شوش منتهی می شود.

چهار راه گلوبندک در تقاطع این خیابان با پانزده خرداد، میدان محمدیه در تقاطع این خیابان با خیابان مولوی واقع شده است.  خط 1 مترو تهران  از این خیابان می گذرد و ایستگاه های متروی امام خمینی، پانزده خرداد، خیام، مولوی، و شوش در این خیابان واقع شده است.

قالیشویی در خیابان خیام با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top