قالیشویی منطقه 3

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی منطقه 3

قالیشویی منطقه 3

By |2022-04-16T11:10:16+00:00جولای 18, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی منطقه 3

این روزها تعداد قالیشویی ها در تهران به شدت افزایش یافته است. همین مرد باعث شده تا انتخاب یک گزینه مناسب در بین آنها اندکی دشوار باشد. قالیشویی منطقه 3 یکی از این مراکز است که قدمت بالایی دارد. این مرکز به عنوان یکی از شعبه  های قالیشویی چشمه  شناخته می شود. که دارای طیف وسیعی از مزیت ها و مزایای منحصر به فرد می باشد. که آن را از سایر مراکز متمایز می کند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا مروری کوتاه بر این مزیت های داشته باشیم تا شما هم بهتر با آن آشنا شوید.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

قدیمی ترین قالیشویی در منطقه 3قدیمی ترین قالیشویی در منطقه 3

قدمت یکی از مهم ترین مولفه هایی است. که می توان به وسیله آن میزان اعتبار و البته ارزش قابل ارائه توسط یک کسب و کار را متوجه شد. شاید در چند دهه قبل هزاران قالیشویی در تهران افتتاح شده باشند اما امروزه تعداد زیادی از آن ها دیگر وجود ندارند. نفتالین برای فرش و کارگاه های دگیر جای آن را گرفته اند. قالیشویی منطقه 3 جزو معدود مراکزی است که توانسته در طی این چند دهه همچنان محبوبیت خود را در بین مشتریان حفظ نماید.

این موضوع هم به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی بوده که توسط این مرکز ارائه می شود. این کارگاه چند دهه قبل و تنها با چند کارگر ساده فعالیت خود را در منطقه  تهران آغاز نمود. اما با توجه به خروجی کارشان که بر پایه تعهد وجدان کاری بود، توانستند در این چند سال وسعت بسیار زیادی به کسب و کار خود داده و به هزاران مشتری خدمات رسانی کنند. همین فاکتور عاملی بوده تا بیشتر اهالی این ناحیه با آن آشنا باشند.

بکارگیری مواد شوینده ویژه

استفاده از مواد شوینده یکی از مهمترین مولفه هایی است. که می تواند بر روی خروجی کار یک قالیشویی تاثیر گذار باشد. البته این فاکتور به همان اندازه هم بروی هزینه های نهایی موثر می باشد.  بیشتر قالیشویی های تهران سعی دارند تا از مواد شوینده ارزان قیمت استفاده نمایند و از این طریق هزینه های خود را کاهش دهند. این موضوع در حالی است که قالیشویی منطقه 3 همواره از برند های خارجی و درجه یک برای تمیز کردن فرش مشتریان استفاده می کند.

اگرچه بسیاری از رقبا چنین اقدامی را هزینه اضافی می دانند اما باید عنوان کرد که قدرت لکه بری این مواد بسیار بیشتر از مدل های داخل است. همین قدرت عاملی است که سبب شده تا فرش های خارج شده از این مرکز در بهترین حالت خود تمیز شده باشند.

ارزان ترین قالیشویی در منطقه 3ارزان ترین قالیشویی در منطقه 3

قیمت مولفه ای است که نمی توان ساده از کنار آن عبور کرد. بدون شک هر اندازه که قیمت یک کاز خدماتی کمتر باشد. جذابیت آن برای مشتریان هم بیشتر می شود. این اشتیاق با توجه به شرایط اقتصادی مردم روز به روز  پر رنگ تر می شود. قالیشویی منطقه 3 به خوبی با شرایط مردم آشنایی داشته و به همین جهت سعی کرده تا ضمن حفظ کیفیت، کمترین قیمت را هم به آنها ارائه دهد.

این قیمت به گونه ای است که بسیاری از مشتریان آن را در مقایسه با کیفیت کار ناچیز می دانند. چنین تجربه هایی سبب شده تا بسیاری این کارگاه را به عنوان ارزانترین قالیشویی در منطقه 3 بشناسند ویژگی های یک قالیشویی خوب.

منطقه 3 تهران

منطقه 3 تهران یکی از بخش های نسبتا پر جمعیت تهران به حساب می آید که در شمال شرقی این کلان شهر واقع شده است. این منطقه دارای محله های معروفی همون ونک ‌، قلهک، زرگنده، حسن آباد، امانیه، اختیاریه و… می باشد. که بیشتر آن ها جزو محله های مشهور تهران به حساب می آیند.

فاکتور دیگری که در این رابطه وجود دارد. جمعیت بالای این ناحیه می باشد. که طبق سرشماری سال 1395 حدود 120 هزار خانوار و جمعیتی معادل 330 هزار نفر در آن ساکن می باشد. قالیشویی منطقه 3 یکی از مراکز معتبر برای رفع نیاز این جمعیت به خدمات مرتبط با قالیشویی است. چنانچه شما هم جزو ساکنین این ناحیه می باشید، می توانید زین پس از خدمات قالیشویی منطقه 3 استفاده نمایید.

قالیشویی منطقه 3 با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
rizy
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top