قالیشویی لاله زار

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی لاله زار

قالیشویی لاله زار

By |2022-04-16T10:43:31+00:00جولای 13, 2021|دسته‌بندی نشده|2 Comments

قالیشویی لاله زار

قالیشویی لاله زار را می توان یکی از بهترین قالیشویی تهران دانست که در مرکز تهران افتتاح شده است. این قالیشویی در واقع یکی از شعبه های قالیشویی چشمه به حساب می آید. که دامنه فعالیت های خود را هم به این ناحیه رسانده است.

این مرکز با دارا بودن طیف زیادی از ویژگی های مختلف، سبب شده تا در صدر انتخاب های اهالی این ناحیه قرار بگیرد. ما در ادامه مروری بر مزیت های این مرکز خواهیم داشت تا شما هم بهتر و دقیق تر دلیل این محبوبیت را درک نمایید. لذا بهتر است تا انتهای این متن همراه ما باشید.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

خدمات قالیشویی در لاله زار

لاله زار را می توان از محله های قدیم تهران دانست. و به همین جهت بافت و تراکم جمعیتی در آن بسیار زیاد است. این موضوع لزوم استفاده از خدمات قالیشویی مختلف را افزایش داده است. قالیشویی لاله زار یکی از معتبرترین مراکزی است.

که سعی کرده تا به نحوی پاسخگوی نیاز اهالی این ناحیه باشد. این مرکز با دارا بودن ماشین آلات پیشرفته ، می تواند در کمترین زمان ممکن و البته با بالاترین کیفیت، فرش های مشتریان را تمیز نماید. افزون بر این، نیروهای موجود در این کارگاه همگی دارای تخصص ویژه ای هستند. این افراد تک تک فرش ها را بررسی کرده و بهترین شیوه شستشو را برای آنها در نظر می گیرند. این موضوع باعث شده تا کلیه فرش های وارد شده به این مرکز به خوبی تمیز شوند. (قالیشویی شهرک قائم)

قالیشویی فرش ماشینیقالیشویی فرش ماشینی

این روزها فرش های ماشینی بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از فرش ها به دلیل رنگ بندی متنوع و البته قیمت مناسبشان همواره مورد توجه عامه مردم بوده اند. البته متناسب با این محبوبیت، حساسیت بالایی هم دارند و چنانچه به شیوه ای اصولی تیمز نشوند.

ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به آن ها وارد شود. قالیشویی لاله زار به شیوه ای اصولی و علمی در زمینه تمیز کردن و شستن فرش های ماشینی فعالیت دارد. و تجربه زیادی در این زمینه دارد. این مرکز با دارا بودن نیروهای متخصص ، می تواند فرش ها را بدون هیچ گونه آسیبی تمیز کرده و آن ها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

سریع ترین قالیشویی در لاله زار

قالیشویی لاله زار دارای پیک های سریعی است که در این ناحیه مستقر شده اند. این پیک ها به خوبی با تمام مسیرهای این ناحیه آشنایی دارند. و بلافاصله بعد از اولین تماس مشتریان خود را به این ناحیه رسانده و سفارشات مشتریان را دریافت می کنند. آن ها بعد از اتمام پروسه ی شستشو و تمیز شدن فرش ها، آنها را دوباره با همان سرعت به مشتریان باز می گردانند. این مزیت باعث شده تا بسیاری این قالیشویی را به عنوان سریع ترین قالیشویی در لاله زار تلقی نمایند .

ارزان ترین قالیشویی در لاله زارارزان ترین قالیشویی در لاله زار

قیمت فاکتور مهم دیگری است که این روز ها برای مردم اهمیت بیشتری پیدا کرده. شرایط اقتصادی این روزها به گونه ای است که مردم برای هر نوع خریدی، ابتدا قیمت را بررسی کرده و سپس به سراغ کیفیت می روند. قالیشویی لاله زار به خوبی این موضوع را درک کرده و سعی نموده تا خود را با شرایط اقتصاد مردم سازگار نماید.

به همین جهت است که این مرکز به طور کلی قیمت های خود را به حداقل مقدار ممکن رسانده است. این قالیشویی ماشین آلات را جایگزین نیروی انسانی کرده و با حذف هزینه های اضافی تعرفه ها را به حداقل رسانده است قالیشویی منطقه 3.

منطقه لاله زار

ناحیه لاله زار را می توان از قدیمی ترین خیابان های تهران دانست .که قدمت آن به دوره ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد. این خیابان از جنوب به میدان امام خمینی و از شمال به خیابان انقلاب منتهی می شود. میزان معروفیت و البته محبوبیت این مرکز باعث شده تا حجم زیادی از جمعیت در این ناحیه سکونت داشته باشد.

بدون شک این موضوع ترافیک زیادی را ایجاد کرده که سبب شده تا اهالی این ناحیه هر ساله نیازمند شستن و تمیز کردن فرش هایشان باشند. از طرفی دیگر تراکم موجود در این ناحیه فضا را برای شستن فرش در داخل منازل  محدود کرده است. به همین جهت تقاضای زیادی برای قالیشویی وجود دارد . قالیشویی لاله زار با توجه به مزیت هایی که دارد، توانسته خود را به عنوان یکی از محبوب ترین قالیشویی های این ناحیه مطرح کند.

قالیشویی لاله زار با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
rizy
Carpet cleaning

2 Comments

  1. محمد کعبی ژوئن 7, 2022 در 8:15 ق.ظ- پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من دیروز فرش ها به دستم رسید واقعا عالی شده و خیلی راضیم.ممنونم از شما

    • ailar ژوئن 13, 2022 در 12:15 ب.ظ- پاسخ دادن

      سلام به شما دوست عزیز
      ممنونم از شما
      قطعا رضایشت شما باعث افتخار قالیشویی ماست
      ممنون از اینکه نظرتون رو به اشتراک می زارین

ثبت ديدگاه

Go to Top