قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد که در حوالی میدان طهرانی مقدم(میدان کاج قدیم) قرار دارد آماده خدمات رسانی به شما مردمان عزیز است.

 

قالیشویی سعادت آباد جزء قالیشویی تهران های مجاز شهر تهران است و از بدو فعالیت خود مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران را کسب کرده است. شما می توانید نام قالیشویی چشمه را در لیست قالیشویی های مجاز که در سایت اتحادیه وجود دارد مشاهده کنید.

قالی شویی سعادت آباد متفخر است که طول مدت فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده. و خدمات خود را با بالاترین کیفیت به آن ها ارائه کرده است.

این قالیشویی یکی از بهترین قالیشویی ها در سرعت العمل است. یعنی اینکه این قالیشویی خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می کند.

بهترین قالیشویی در سعادت آبادبهترین قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد با پرسنل های بسیار ماهر و با تجربه تلاش خود را می کند. که به صورت 24 ساعت  و بدون تعطیلی به شما مشتریان عزیز خدمات را به بالاترین کیفیت ارائه کند.

برای ثبت سفارش در قالیشویی سعادت آباد می توانید از 2 روش استفاده کنید.در روش اول می توانید از شماره تلفن های قالیشویی سعادت آباد استفاده کنید.شماره های این قالیشویی را می توانید در سایت مشاهده کنید.

یکی از دیگر روش های ثبت سفارش به صورت آنلاین است.شما با مراجعه به سایت قالی شویی سعادت آباد و پر کردن فرم می توانید سفارش خود را ثبت کنید.نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

اگر سفارش خود را به صورت آنلاین از سایت ثبت کنید می توانید از تخفیف 10% این قالیشویی بهره مند شوید.

نرخ قالی شویی در سعادت آباد

قیمت خدمات قالیشویی ها هر سال از طرف اتحادیه مشخص می شود.اتحادیه قیمت خدمات را بر اساس تورم سالیانه افزایش می دهد.

تمام قالیشویی های مجاز باید قیمت های خود را طبق قیمت های اعلامی ارائه کند.

قیمت خدمات شستشو فرش های ماشینی نسبت به دستباف ارزان تر است.زیرا فرش های ماشینی توسط دستگاه در زمان بسیار کمی شسته می شود.اما فرش های دستباف حتما باید صورت دستی و با روش های خاصی شسته شود.

قالیشویی سعادت آباد همان طور که گفته شد از قالیشویی مجاز شه تهران است. و قیمت های آن طبق قیمت های اتحادیه است.

محله سعادت آباد کجاست؟محله سعادت آباد کجاست؟

خب اگر بخواهیم محله سعادت آباد را از نظر موقعیت و بافت محله بررسی کنیم. اول از همه به موقعیت آن بپردازیم.محله سعادت که در شمال تهران در منطقه 2 قرار دارد.خب همان طور که این محله در نزدیکی دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد بیشتر خیابان و کوچه های آن به صورت شیب دار است.

قالی شویی سعادت آباد تقریبا در مرکز این محله در حوالی میدان طهرانی مقدم یا همان میدان کاج قرار دارد.قالیشویی سعادت آباد به محله های اطراف خود نیز خدمات ارائه می کند.

نفتالین برای فرش

محله سعادت آباد را می توان گفت یکی از لاکچری ترین و با کلاس ترین محله های شهر تهران است. قیمت خانه و ملک در این محله از متری 60 میلیون آغاز می شود.

بلوار سعادت آباد اصلی ترین و پر تردد ترین بلوار در این محله است.در این بلوار پاساژ ها و مغازه های زیادی وجود دارد و بعدظهر ها ترافیک سنگینی در این بلوار ایجاد می شود.

b2n
yun
rizy

Carpet cleaning