قالیشویی ناصر خسرو

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی ناصر خسرو

قالیشویی ناصر خسرو

By |2022-04-17T05:30:33+00:00آگوست 22, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی ناصر خسرو

قالیشویی ناصر خسرو در تهران یکی از با کیفیت ترین وزیبا ترین قالیشویی های تهران و بهترین قالیشویی تهران محسوب می شود. قالیشویی در گذشته بیشتر به صورت سنتی بوده است، که با پیشرفت تکنولوژی در صنعت و تولید ماشین آلات صنعتی صنعت قالیشویی رواج پیدا کرد. این قالیشویی معتبر با سابقه طولانی در زمینه شستشو و داشتن کادری مجرب بهترین خدمات را در زمینه شستشو فرش به مشتریان محترم ارائه می دهد.

همچنین این قالیشویی با تجهیزات پیشرفته توانسته است باعث پاکیزگی و سلامت فرش ها و افزایش طول عمر آنها شود. نکته قابل توجه این است که شستشوی فرش از کار های ضروری و مهم  می باشد و باید با روش علمی انجام شود، زیرا در غیر این صورت فرش  رنگ خود را از دست می دهد و آسیب می بیند. بنابراین نظافت و نگهداری فرش های دستباف، ابریشم و  تابلو فرش های نفیس خود  را به قالیشویی تهران مانند قالیشویی ناصر خسرو بسپارید.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

رفوگری و بازسازی فرشرفوگری و بازسازی فرش

ترمیم و بازسازی فرش یکی از خدمات مهم قالیشویی ناصر خسرو است. ترمیم و بازسازی بخش های آسیب دیده فرش را رفو گری می گویند. رفوگری در قالیشویی ناصر خسرو توسط افراد مجرب و حرفه ای فرش انجام می شود. رفوگری فرش یک کار کاملا تخصصی است که حتما باید توسط کارشناسان در قالیشویی انجام شود. قالیشویی پونک رفوگری فرش یا همان ترمیم فرش پوسیده  جهت از بین بردن آسیب هایی مانند پارگی، سوختگی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

رفوگری فرش مکمل هنر فرش بافی است. رفوگری و ترمیم فرش از بافتن آن سخت تر است. قالیشویی هزینه رفوگری فرش به عوامل مختلفی  از جمله میزان آسیب دیدگی فرش، نوع آسیب دیدگی فرش و همچنین هزینه رفوگری فرش دستباف و  فرش ماشینی متفاوت است. هر چه میزان آسیب دیدگی فرش بیشتر باشد، رفوگری فرش و هزینه آن بیشتر است.

بیشتر بخوانید: قالیشویی مرکز شهر تهران

برترین قالیشویی ناصر خسرو

قالیشویی ناصر خسرو جزو بهترین و قدیمی ترین قالیشویی های این منطقه می باشد. یکی از ویژگی هایی که یک قالیشویی خوب دارد این است که پس از تماس شما یا ثبت آنلاینی که انجام می دهید، نیروهای خود را اعزام کرده تا فرش شما را بررسی کنند. این قالیشویی فقط خدمات  شستشوی فرش را انجام می دهد بلکه خدمات ویژه دیگری هم مثل رفوگری، خشکشویی مبلمان، موکت و… انجام می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی مجاز و معتبر این است که، پس از اتمام شستشوی فرش، آن را کاور کرده و به شما تحویل دهد. قالیشویی ها باید زیر نظر اتحادیه قالیشویی عمل کنند و قوانین و مقررات را رعایت نمایند. یک قالیشویی معتبر تعرفه ای  که برای  مشتری فاکتور می کند، متناسب با هزینه اتحادیه است. قالیشویی یوسف آباد این قالیشویی خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهد و  کمتر از 48 ساعت طول می کشد تا فرش ها بصورت کاور شده و تمیز تحویل مشتریان داده شود.

سرویس رفت و آمد قالیشویی ناصر خسرو

سرویس تحویل  و ارائه خدمات فرش در قالیشویی ناصر خسرو بصورت 24 ساعته می باشد. همچنین سرویس ارسال فرش ها، طبق زمان تعیین شده به مشتری انجام می شود. شما می توانید برای سفارش و استفاده از خدمات شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی، خشکشویی مبلمان، موکت، رفوگری و ترمیم و بازسازی فرش و… از طریق سایت ما اقدام کنید. یا با کارشناسان و تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات قالیشویی ناصر خسروخدمات قالیشویی ناصر خسرو

  • به کارگیری از دستگاه های مجهز و روز دنیا
  • پوشش تمام مناطق تهران
  • تضمین کیفیت شستشو
  • ضمانت نامه کتبی برای همه سرویس ها
  • خدمت دهی در سراسر بخش های تهران
  • شستشو و آب کشی همگی فرش ها بصورت حرفه ای
  • قابلیت و امکان ثبت پیشنهادات آنلاین در 24 ساعت شبانه روز
  • شستشوی فرش دستبافت

ناصر خسرو کجاست؟

در حال حاضر این خیابان بورس لوازم پزشکی و تجهیزات پزشکی می باشد. خیابان ناصر خسرو از میدان توپخانه آغاز شده است و در خیابان پانزده خرداد به پایان می رسد. این خیابان جزو منطقه 12 شهرداری تهران محسوب می شودنزدیک ترین ایستگاه مترو به این خیابان، ایستگاه مترو امام خمینی می باشد.

قالیشویی ناصر خسرو با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top