قالیشویی منطقه 5

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی منطقه 5

قالیشویی منطقه 5

By |2022-04-16T11:16:09+00:00جولای 20, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی منطقه 5

منطقه پنج را می توان جزو نواحی مطرح  تهران دانست که مراکز مهمی را در خود جای داده است. همین مورد سبب شده تا تراکم زیادی در این ناحیه ایجاد شود. به تبع این تراکم، تقاضا برای امور مرتبط با قالیشویی و نظافت هم افزایش می یابد. قالیشویی منطقه 5 یکی از مراکز معتبر در این حیطه است که تاکنون توانسته به خوبی نیاز مشتریان خود را پوشش دهد. در واقع این مرکز ابتدا نیازسنجی های دقیقی را بر اساس خواسته مشتریان انجام داد و بعد خدمات و سیستم کلی خود را تنظیم نمود. قالیشویی منطقه 5 بهترین قالیشویی تهران می باشد. ما در ادامه بخش آن ها برای برای شما ذکر کرده ایم.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

با کیفیت ترین قالیشویی در منطقه 5با کیفیت ترین قالیشویی در منطقه 5

کیفیت مولفه ای است که تقریبا تمام مشتریان بر روی آن تاکید دارند. برای امور مرتبط با قالیشویی، می توان کیفیت را شستن و تمیز کردن فرشها در بهترین حالت و با کمترین هزینه و زمان دانست. این موضوع همان فاکتوری بوده که قالیشویی منطقه 5 سعی داشته به آن دست یابد. این مرکز در نخستین قدم خود سعی کرده تا تجهیزات مدرنی را در کارگاه خود مستقر نمایند.

این تجهیزات می توانند دخالت انسان را به حداقل برسانند که این موضوع خطای ناشی از آن و البته هزینه های گزاف مرتبط با آن را هم حذف می کند. از طرفی دیگر این دستگاه ها سرعت عمل بالایی دارند و می توانند در کمترین زمان ممکن فرش ها را تمیز کرده و آنها را خشک نمایند. بر این اساس کلیه فرش هایی که وارد این مرکز می شود. در حداقل زمان ممکن و البته با هزینه اندک تمیز می شود قالیشویی ناصر خسرو.

بکارگیری نیروهای متخصص

استفاده از نیروهای متخصص عامل دیگری بوده که قالیشویی منطقه 5 را در مقایسه با سایر مراکز موجود متمایز نموده است. در این مرکز به جای کارگر ساده، کارشناسان متخصصی استخدام شده اند. که به خوبی با تار و پود فرش ها آشنایی  دارند. این افراد می دانند که چگونه می توان هر نوع لکه موجود بر روی ساختار و ظاهر فرش ها را حذف نمود.

این گروه می توانند لکه ها را در بهترین حالت ممکن تمیز کرده و بهترین مواد شوینده را برای آن استفاده نمایند. از طرفی دیگر این نیرو ها حتی دمای آب را هم متناسب با نوع نخ فرش تغییر می دهند . همین عاملی بوده که کیفیت خروجی در این مرکز را به بالاترین حد ممکن رسانده است .

شستشوی فرش دستبافشستشوی فرش دستباف

این روز ها تقریبا در خانه بیشتر ایرانیان یک یا چند فرش دستباف به چشم می خورد. این فرش ها نماد اصالت و فرهنگ هستند و به همین جهت بکارگیری آنها در داخل دکوراسیون منزل، می تواند نشانه ای از پرستيژ و زیبایی باشد. نقطه ضعف بارزی که در این فرشها وجود دارد، حساسیت بالای آن ها در مقابل مواد شوینده و آب است. بیشتر این فرش ها در طی پروسه شستشو دچار رنگ رفتگی می شوند که می تواند زیبایی آن ها را از بین ببرد.

همین مورد سبب شده تا صاحبان این فرشها، شستشوی آن ها را به افراد متخصص واگذار نمایند. قالیشویی منطقه 5 دارای نیروهای متخصص و حرفه ای است. که می توانند در بهترین حالت ممکن و بدون هیچ گونه آسیبی، فرش های شما را شسته و تمیز نمایند قالیشویی کاشانک.

منطقه 5 تهران

منطقه 5 از دیگر بخش های نسبتا مهم تهران می باشد. که مراکز مهی همچون سازمان برنامه و بودجه را در خود دارد. در این منطقه محله هایی همچون پونک، حصارک، سازمان برنامه و بودجه، آپادانا، اکباتان، ارم، کوهسار و… وجود دارد که بخشی از آن ها به عنوان محله های مطرح  تهران شناخته می شوند. وجود مراکز خرید بزرگ، سازمان ها و مراکز مهم دولتی، نزدیکی به میدان آزادی و… سبب شده است تا تراکم بسیار بالایی در این ناحیه وجود داشته باشد.

به گونه ای که طبق آمار رسمی این ناحیه حدود 850 هزار نفر جمعیت دارد. بدون شک این  میزان از جمعیت نیازمند خدمات مختلفی همچون قالیشویی است. قالیشویی منطقه 5 جزو مراکزی می باشد که برای رفع نیاز مردم این منطقه ایجاد شده است. چنانچه شما هم جزو ساکنین این منطقه می باشید، می توانید از این پس فرش های خود را به این قالیشویی واگذار نمایید.

قالیشویی منطقه 5 با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
rizy
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top