نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

در این مقاله می خواهیم تا نحوه انتخاب بهترین قالیشویی را برای شما عنوان کنیم. این فرش‌ها یکی از اجزای ارزشمند منازل به حساب می‌آیند. بدین منظور که وقتی هزینه زیادی برای خریداری یک فرش می کنیم، برای شستشو آن نیز باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اگر قصد دارید که فرش خود را به یک قالیشویی بسپارید، در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه انتخاب بهترین قالیشویی آشنا کنید. پس با ما همراه باشید. بهتر است که نحوه انتخاب قالیشویی را بدانید و سپس از خدمات آن بهره ببرید.

فرش های دستباف یا فرش های ابریشمی، توجه ویژه‌ای نیاز دارند. به این علت که استفاده از مواد شوینده نامناسب و تجربه ناکافی در شستن این فرش ها باعث آسیب های جبران ناپذیری به این هنرهای زیبایی خواهد شد. بهتر است که نحوه انتخاب بهترین قالیشویی را بدانید.

قالیشویی چیست؟

قبل از آن ابتدا باید قالی را تعریف کرد. قالی یک زیرانداز بافته شده از الیاف ابریشم پشم یا پنبه و … است که برای پوشش به کار می‌رود. در کشور ما قدمتی تاریخی دارد. قالیشویی یکی از عمل های نظافت فرش با وجود آلودگی‌های مختلف و پاک کردن لکه ها از روی این بوم های جذاب می باشد.

همچنین نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی خواهد بود. در صورتی که اگر یک فرش ارزشمند دستباف مانند فرش ابریشمی در اختیار دارید، باید بدانید که شستشو و پاک سازی ها با فرش های ماشینی با مدل های مختلف فرش های دیگر کاملا متفاوت است. اگر بی‌توجه به شستشوی آن بپردازید، امکان دارد که آسیب جبران ناپذیری به بافت قالی خود وارد کنید. بنابراین یک سری مراکز متخصص و با مهارت در زمینه شستشو و زدودن آلودگی ها از روی فرش ها وجود دارند. شما باید با نحوه انتخاب بهترین قالیشویی تهران آشنا شوید.

در هنگام انتخاب قالیشویی به چه مواردی توجه شود؟

در هنگام انتخاب قالیشویی به چه مواردی توجه شود؟

در هنگام انتخاب قالیشویی به چه مواردی توجه شود؟

افراد می توانند قالی ها و فرش های خود را به منظور پاکسازی به این مراکز بسپارند. سپس با خیال راحت یک قالی تمیز و شسته شده و خشک شده را تحویل بگیرند. کیفیت در روند کار و استفاده از مواد و متریال سالم و صحیح و توجه به بافت و رنگ فرش یکی از نکاتی که هنگام انتخاب قالیشویی  باید حتماً توجه کنید.

قیمت های شستشوی قالی در قالیشویی ها چگونه است؟

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی در قیمت آن موثر است. اگر مکان و زمان کافی برای شستن فرش و قالی شویی را در اختیار ندارید، به راحتی می توانید فرش خود را به قالیبافی و فرش شویی های مجوز دار بسپارید.

قیمت قالیشویی در قالیشویی های مختلف با توجه به مکانی که فرش شویی در آن قرار دارد، متفاوت است. درصد ها و نرخ تورم و همچنین سرویسی که ارائه می دهند، قیمت‌های متفاوتی تعیین می‌کند.

لکه های سخت و سنگینی بر روی فرش به خاطر مصرف مواد خاص جهت پاکسازی فرش ها، سبب افزایش قیمت می شود. نرخ قالیشویی باید مطابق قیمت اعلام شده و به صورت پایه محاسبه گردد.

گرچه عوامل زیادی موجب افزایش قیمت قالیشویی می‌شوند. معمولاً قیمت قالیشویی را بر اساس متراژ و ابعادی که یک فرش قرار شسته شود تعیین می‌کند. هرچه فرش که ارائه می‌دهید بزرگتر باشدريال قیمت آن هم جهت شستشو بالاتر می شود نرخ قالیشویی ها چقدر است.

خانه تکانی نوروز یک زمان برای قالیشویی

خانه تکانی نوروز یک زمان برای قالیشویی

خانه تکانی نوروز یک زمان برای قالیشویی

با وجود آیین نوروز و خانه تکانی، از روزهای قبل از آن همه ما ناخودآگاه به یاد شستن فرش و قالی های منزل می‌افتیم. در واقع امروز شستن فرش در منزل کار خیلی سختی می باشد. نیاز است که فضای زیادی برای شست و شو و همچنین خشک کردن فرش در اختیار داشته باشیم. در هنگام شستن و مصرف بی‌رویه، اکثر مردم فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی های مجهز و مجاز می‌سپارند.

قالیشویی در تجریش

 

 

 

بهترین زمان قالیشویی

بهترین زمان قالیشویی

بهترین زمان قالیشویی

از آنجایی که در دید و بازدید همه سعی می‌کنند که خانه‌ای تمیز داشته باشند. فرش های خود را در ماه‌های پایانی سال مانند بهمن و اسفند می‌شود که اصلاً از بهترین زمان قالیشویی در سال نمی باشد، به قالیشویی می سپارند. نحوه انتخاب بهترین قالیشویی در کنار این مورد بسیار اهمیت دارد.

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی در آن زمان بسیار سخت خواهد بود. به این علت که عملیات قالی شویی ها در این ماه زمان بسیار زیاد بوده و فعالیت شستن صحیح و خشک کردن، به سختی قابل انجام است قالیشویی تهران.

در این شرایط اگر شما فرش دستباف ابریشمی خود را به قالیشویی بسپارید، امکان آسیب دیدن آنها وجود دارد. بهتر است که فرش های خود را در فصل‌های گرم سال یعنی تابستان بهار به قالیشویی ها ببرید یا حتی در همین فصل ها به شستن قالی شویی در خانه بپردازید. اگر دارای مکانی مناسب برای شستن فرش هستید.

b2n

yun

rizy

Choose the best carpet wash