قالیشویی در خیابان مولوی

قالیشویی در خیابان مولوی با بیش از چندین سال تجربه و فعالیت و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران به شما این قول را می دهد که فرش های شما اعم از  فرش های دستباف، ابریشمی و ماشینی با بهترین مواد،  بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شسته شود.

خدمات این قالیشویی بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد. قالیشویی در خیابان مولوی دارای بیش از 300 نفر پرسنل فعال می باشد.

تمامی پرسنل  این قالیشویی دارای مهارت و تجربه در رابطه با شستشو فرش های ابریشمی و دستباف و همچنین رفوگری و ترمیم  فرش های دستباف و ماشینی می باشند شستشوی فرش با پودر صابون.

نرخ قالیشویینرخ قالیشویی

قیمت و نرخ یکی از عوامل مهمی که  شما  هنگامی که قصد  شستشوی فرش  خود را دارید، به اطلاع از نرخ دقیق آن احتیاج پیدا می کنید. قیمت قالیشویی  را برخی از عواملی مانند نوع شستشوی فرش، مواد شوینده مصرفی، نوع خدمات ارائه شده و… تعیین می کنند. نرخ اصلی قالیشویی توسط اتحادیه قالیشویان تهران تعیین می شود. نرخ قالیشویی برای افرادی که می خواهند فرش خود را به قالیشویی بسپارند، بسیار مهم است.

باید گفت که  برخی  عوامل  باعث ایجاد  تفاوت در نرخ  قالیشویی می شود. بیشتر قالیشویی ها  جهت ایجاد حس رضایت  در مشتری و بالا بردن  کیفیت کارشان  از برخی خدمات ویژه  و جدا  از آنچه قالیشویی تعیین کرده است، انجام می دهند که باعث می شود هزینه بیشتری را متقبل شوند.

بهترین قالیشویی در خیابان مولوی

این قالیشویی در خیابان مولوی جزو یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالیشویی های این منطقه می باشد. یکی از ویژگی هایی که یک قالیشویی خوب دارد، این است که پس از تماس شما یا ثبت آنلاینی که انجام می دهید، کارشناسان خود را اعزام کرده تا فرش را بررسی کنند. قالیشویی ها امروزه علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری نیز ارائه می دهند. یکی از ویژگی های قالیشویی در خیابان مولوی این است که فرش های شما را به صورت کاور شده، تحویل می دهند.

در این قالیشویی تمامی فرش های ماشینی با دستگاه های اتوماتیک شسته می شود. یکی از مزیت های مهم این دستگاه های پیشرفته، صرفه جویی در انرژی است. شستشوی فرش ها توسط افراد متخصص انجام می شود و قالیشویی خوب می داند که برای شستشوی فرش از چه مواد شوینده ای استفاده کند. یک قالیشویی خوب ارزش زمان مشتریان را خوب می داند.

خدمات قالیشویی در خیابان مولوی

  • شستشو با تضمین
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • شستشوی انواع فرش ابریشمی و ترک
  • غبلرگیری فرش
  • خشکشویی فرش بعد از شستشو آن
  • ترمیم، بازسازی و رفوگری فرش های دستباف و ماشینی
  • سرویس رفت و آمد رایگان برای خدمات شستشو فرش ها و مبلمان
  • دارای کادر مجرب و حرفه ای
  • قالیشویی در خیابان خیام

نحوه سرویس دهینحوه سرویس دهی

جهت سفارش از قالیشویی در خیابان مولوی برای شستن فرش یا مبلمان و خدمات دیگر سعی کنید، یک الی دو روز قبل رزرو  کنید تا سرویس منظم و مرتب دریافت کنید و وقت شما کمتر گرفته شود. پس از تماس با قالیشویی در مولوی  و ثبت سفارش و اعزام  سرویس کار با هماهنگی شما  به منزل  شما اعلام می شود. جمع آوری هر تعداد فرش  و حمل از منزل شما  در هر طبقه و واحدی که باشد تا داخل ماشین و ارسال به کارخانه  و برعکس تا داخل منزل شما، بر عهده شرکت می باشد که طبق نرخنامه  اتحادیه قالیشویان دریافت خواهد شد.

سرویس تحویل فرش در قالیشویی مولوی به صورت 24 ساعته می باشد. همچنین  سرویس ارسال فرش ها نیز طبق زمان تعیین شده مشتری، انجام می شود. شما می توانید برای ثبت سفارش شستشو فرش های دستباف، ماشینی، قالی، قالیچه، شستشوی مبلمان، خشکشویی و… از طریق سایت اقدام نمایید.

مولوی کجاست؟

خیابان مولوی خیابانی در  جنوب شهر تهران در حد فاصل میدان رازی و میدان قائم است. این خیابان در ضلع جنوبی بازار تهران قرار دارد و از میدان گمرک شروع شده  و در میان  از میدان  اعدام عبور می کند و در میدان قائم  پایان می یابد. مولوی جزو منطقه 15 شهرداری تهران محسوب می شود.

b2n
yun
Carpet cleaning