قالیشویی در میدان آزادی

قالیشویی میدان آزادی یکی از قدیمی ترین و پیشرفته ترین قالیشویی های تهران می باشد. این قالیشویی با بیش از چندین سال تجربه  و فعالیت، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. این قالیشویی تمامی فرش ها را با ضمانت نامه کتبی و معتبر و با بهتریت کیقیت به شما تحویل می دهد.

قالیشویی  به شغل و عمل شستشوی فرش می گویند.  به فرایند لکه زدایی، غبار رویی، شستشوی فرش با آب و مواد شوینده مناسب گفته می شود. در قالیشویی فرش خهای ماشینی توسط دستگاه ه های پیشرفته و مکانیزه شستشو داده می شود. اما فرش های دستباف بصورت دستی توسط  افراد متخصص و کار بلد انجام می شود.

شستشوی فرش در گذشته بصورت دستی و با آب، صابون و جارو دستی شسته می شد. امروزه بدلیل نداشتن فضا، شستشوی فرش ها در قالیشویی صورت می گیرد. امروزه قالیشویی ها  با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه های پیشرفته، شستشو فرش بسیار راحت و سریع صورت می گیرد.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

خدمات قالیشویی در میدان آزادیخدمات قالیشویی در میدان آزادی

  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • شستشوی فرش ابریشمی و ترک
  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • سرویس دهی به تمام مناطق تهران
  • سروس دهی آنلاین
  • رفوگری، ترمیم و بازسازی انواع فرش ماشینی و دستیاف
  • تضمین سلامت و کیفیت شستشوی فرش
  • خشکشویی موکت، مبلمان، خوشخواب و…

قالیشویی مجاز در میدان آزادی

قالیشویی در میدان آزادی یکی از قالیشویی های مجاز در تهران می باشد که عضو اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. در یک قالیشویی مجاز و معتبر شستشوی فرش ماشینی و دستباف کاملا متفاوت دصورت می گیرد. فرش های دستباف به دلیل نوع الیاف  و رنگ آمیزی که دارند، امکان پس دادن رنگ و تداخل رنگ در شستشوی فرش زیاد است. پس باید شستشوی فرش دستباف بصورت دستی و توسط افراد متخصص صورت بگیرد. اما شستشوی فرش های ماشینی توسط دستگاه های مخصوص و مکانیزه انجام می شود.

یکی از ویژگی های یک قالیشویی مجاز این است که فرش ها را  کاور شده، تحویل مشتری بدهد.

یک قالیشویی مجاز باید زیر نظر  اتحادیه قالیشویی عمل کنند و قوانین و مقررات آن را  رعایت نماید. برای مثال تمامی نرخ و قیمت خدمات قالیشویی باید متناسب با تعرفه اتحادیه باشد.

شستشوی فرش دستبافشستشوی فرش دستباف

قالیشویی در میدان آزادی فرش های دستباف را به صورت دستی شستشو می دهد. متخصصان صنعت فرش به دلیل حساسیت  بالایی که در شستشوی فرش دستباف وجود دارد، شستشوی این فرش را در خانه توصیه نمی کنند. اولین کار در شستشوی فرش دستباف، غبارگیری آن است. بعد از این مرحله نوبت به شستشوی فرش می رسد.

شستشوی فرش توسط افراد متخصص صورت می گیرد و اولین بخش آن آزمایش رنگ دهی فرش است. بعد از آن شستشو با مواد شوینده مناسب صورت می گیرد. در یک قالیشویی مجاز و معتبر، خشک کردن فرش دستباف با دستگاه های استاندارد و مناسب صورت می گیرد. قالیشویی در میدان آزادی به عنوان  بهترین قالیشویی فرش دستباف آماده خدمت رسانی به شما غزیزان در زمینه  تمام خدمات قالیشویی می باشد قالیشویی تهران.

پشتیبانی مشتریان قالیشویی

قالیشویی در میدان آزادی یک قالیشویی مجاز و معتبر می باشد. یکی از ویژگی های مهمی که این قالیشویی، پشتیبانی مشتریان است. یک قالیشویی معتبر تنها خدمات خود را به شستن فرش  اختصاص نداده و بخش مهمی از آن را به پشتیبانی کاری مشتریان اختصاص می دهد. یک قالیشویی خوب ارزش زمان مشتریان را به خوبی می داند و خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

قالیشویی در میدان آزادی فرش ها را  کمتر از 48 ساعت  رول و کاور شده  تحویل می دهد. این قالیشویی با سال ها تجربه کاری در زمینه شستشوی انواع فرش و موکت در سریع ترین زمان، فعالیت کرده.

میدان آزادی کجاست؟

خیابان آزادی، خیابانی در غرب تهران است که  میدان آزادی سوی غربی خیابان واقع شده است. و در میدان انقلاب پایان می یابد. این خیابان در شمال خیابان هایی چون جیحون، کارون و آذربایجان  جای دارد. ایستگاه مترو شادمان نزدیک ترین ایستگاه به این مکان می باشد. میدان آزادی به انواع بزرگ ترین میدان شهر تهران به حساب می آید.

b2n
yun
Carpet cleaning