از بین بردن لکه های فرش

از بین بردن لکه های فرش جزئی از ارزشمند ترین موارد محسوب می شوند اگر یک فرش دستبافت نفیس نیز باشد شرایط را جالب تر می کند . هر چقدر هم مراقب این وسیله جذاب دکوراسیون منزل مان باشیم امکان دارد. با ریختن چند قطره قهوه بر روی آن تمیزی خود را به سرعت از دست می دهد قالیشویی خوب در تهران.

در بهترین شرایط توصیه می کنیم که بلافاصله بعد از ایجاد یک لک بر روی فرش تهران آن را پاک کنیم. ولی آگاهی نداشتن از اینکه هر نوع لکه ای با استفاده از مواد خاصی پاک می‌شوند شرایط را سخت تر می کند. اکنون ما اینجا هستیم تا شما را برای خلاص کردن از لکه های فرش تان راهنمایی کنیم البته بعضی از لکه ها سمج تر از این حرفا هستند. و برای خلاص شدن از دست شان باید فرش عزیزتان را به دست قالیشویی بسپارید.

انواع محلول های صنعتی و خانگی

از بین بردن لکه های فرش از حساسیت بالایی برخوردار است. از هر ماده‌ای نمی‌توان به عنوان پاک کننده وجه استفاده کرد به این علت که جنس فرش های متفاوت نیازمند پاک کننده های متفاوت نیست. اگر از مواد بسیار اسیدی در پاک کردن لکه استفاده کنید امکان دارد که آسیب های شدیدی از جمله تغییر رنگ و ترکیب رنگ های فرش می توان این بی تجربگی منجر به پارگی و سوراخ شدن فرش شما نیز شود.

استفاده از هیدروژن پراکسید یا ترکیب سرکه با مواد مختلف یا ترکیبات که با جوش شیرین ساخته میشود. برای پاک سازی لکه ها موثر هستند اما دست نگه دارید هر لکه ای چه نوع ماده نیاز دارد؟

انواع لکه های فرش

انواع لکه های فرش

انواع لکه های فرش

لکه های حاصل از مواد طبیعی رایج ترین نوع لکه ها هستند از جمله ریختن آب میوه یا چای یا مواد غذایی بر روی فرش ، لکه های جوهری و خودکار یا مواد شیمیایی از جمله لاک ناخن یا رنگ گواش  را شامل می شوند و دیگر نوع لکه ها از مدل های فاجعه مانند خون یا قهوه است که پاک کردنشان دردسر زیادی دارد قالیشویی در نیاوران.

لکه های چربی یا پروتئینی یا حتی لکه های حاصل از مواد وچسبناک مانند آدامس و عسل .معمولا لکه های که محلول در آب هستند به سختی پاک می شوند چون بعد از پاک ساز سهم بازم لک برجای می گذارند.

هر نوع لکه را چگونه پاک کنیم؟

از بین بردن لکه های فرش و لکه های طبیعی و نوشیدنی  با مقداری شوینده و آب و گاهی سرکه به راحتی پاک می شوند. اگر بعد از شستشو لک بر جای گذاشتند. می توانید با آب اکسیژنه لکه باقی مانده را پاک کنید . برای پاک کردن آدامس از یخ و لکه های روغنی را با اتو پاک کنید. به این صورت که با گرما چربی آن را جذب کرد. در نهایت با یک ماده شست‌وشو از جمله سرکه بشویید. برای پا کردن لکدقهوه یا خون از نوشابه کمک بگیرید.

جوهر را با ماست پاک کنید و در نهایت از پاک کننده های آنزیم برا بپاک کردن لکه های سرسخت پروتئینی استفاده کنید.البته آب گرم در پاک سازی این مورد نیز بی تاثیر نیست. توجه کنید آب داغ لکه ی خون را ثابت می کند .

  • محلول های خانگی

محلول های خانگی

محلول های خانگی

از بین بردن لکه های فرش توسط این محلول را میتوانید خودتان در خانه بسازید. از ترکیبات زیر برای پاک کردن لکه های مختلف استفاده کنید.

بوراکس و جوش شیرین یا بوراکس و سرکه علاوه بر اینکه حشرات را می کشد. ضد عفونی خوبی به حساب می آید  .

سرکه سفید و جوش شیرین  سرکه و نمک  ، سرکه و آب داغ ،  آمونیاک و سرکه، پراکسید هیدروژن و سرکه. به طور کلی سرکه یک پرکننده قوی و طبیعی است. که از نظر سلامتی برای پاک کنندگی در درجه اول قرار دارد.

آب لیمو و پراکسید هیدروژن ، این ترکیب را همه میشناسند. و از قدرت لکه بری و سفید کنندگی فوق العاده دارد.

و سایر ترکیباتی از جمله نشاسته ذرت و برگ بو جوش شیرین ، شکر و پوست لیمو مایع ظرف شویی و پراکسید هیدروژن . برای و سرکه گلیسیرین و بیکربنات سدیم.که یه پا کنندگی انواع لکه ها و همچنین از بین بردن بوی بد آن ها کمک می کند خشکشویی پاسداران.

  • در نهایت چشمه کمک میکند

اگر با هیچ کدام از روش های بالا نتوانستید از شر لکه های سمج فرشتگان خلاص شوید. به راحتی میتوانید با تماس بگیرید تا در بهترین و کمترین زمان ممکن به رول مشکل شما بپردازیم .

b2n

yun