شستشوی فرش با پودر صابون

امکان دارد برای خیلی از شما شستشوی فرش با پودر صابون جالب باشد. روش های زیادی برای تمیز کردن فرش شما وجود دارد. شما می توانید با بهترین روش ها آشنا شوید. این توصیه ها از سوی برخی از خدمتکاران نظافتچی ما در تهران آمده است لکه گیری فرش با ماست.

اولین و مهمترین روش تمیز کردن فرش، نگهداری است. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی شستشوی فرش با پودر صابون بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.  شستشوی فرش با پودر صابون بسیار توصیه می شود.

لکه ها را می توان به روش سنتی نیز از بین برد

جاروبرقی یک بار در روز کار بسیار زیادی را انجام می دهد. اگر نمی توانید زمان مناسبی را پیدا کنید، هر دو روز یک بار جاروبرقی بکشید. سپس می توانید با یک بار در هفته جاروبرقی حداقل این کار را انجام دهید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که وقتی به تکنیک های زیر نگاهی بیندازید و آنها را عملی کنید، از عملکرد آنها شگفت زده خواهید شد. حتما شنیده اید که استفاده از سودا و سرکه سفید راه بسیار موثری برای از بین بردن لکه های خاص است.

کاری که باید انجام دهید این است: ابتدا محلی که روی آن نوشابه ریخته شده است را با پارچه پاک کنید.

استفاده از محلول سرکه سفید و آب

استفاده از محلول سرکه سفید و آب

استفاده از محلول سرکه سفید و آب

اگر لکه از بین نرفت، سعی کنید یک قسمت سرکه سفید را با یک قسمت آب مخلوط کنید و آن را در یک سمپاش دستی (که قبلا خالی و تمیز کرده اید) بریزید تمیز کردن فرش با سرکه.

محلول را اسپری کنید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس یک اسفنج تمیز را روی محل فشار دهید تا مخلوط و لکه خیس شود. وقتی لکه از بین رفت، محل را با آب بشویید و با استفاده از دست، موهای فرش را در جهت طبیعی شان برس بزنید. این گونه شستشوی فرش با پودر صابون بسیار کارآمد خواهد بود.

مقداری دستمال کاغذی را که توسط یک جسم سنگین شده است، حدود یک روز روی محل بگذارید تا کاملا خشک شود.

پاکسازی با پودر صابون

تمیز کردن فرش با پودر یک راه عالی برای تمیز کردن فرش شما است. همچنین بوی عالی به آن می بخشد. برای نتایج مشابه می توانید از پودرهای فرش مارک دار یا جوش شیرین استفاده کنید.

به سادگی پودر شوینده یا جوش شیرین را به مقدار زیاد روی فرش خود بپاشید. حدود 30 دقیقه صبر کنید (اگر می توانید آن را یک شبه رها کنید، اثرات حتی بیشتر باقی می ماند) زیرا این به تمیز کننده زمان می دهد تا کار کند. پودر را جاروبرقی بکشید و از نتیجه لذت ببرید.

روش از بین بردن چرکی و کثیفی فرش توسط قالیشویی

روش از بین بردن چرکی و کثیفی فرش توسط قالیشویی

روش از بین بردن چرکی و کثیفی فرش توسط قالیشویی

جالب است بدانید که قالیشویی همیشه سعی دارد تا خدمات شستشوی فرش با پودر صابون را عرضه کند. زیرا در این روش کثیفی های فرش به خوبی از بین می رود و فرش شما دوباره نو می شود نحوه تمیز کردن فرش با بخارشوی.

به طوری که اگر کسی آن را ببیند گمان می کند تازه آن را خریده اید، دوستان عزیزی که فرش کثیف دارند باید هرچه سریع تر آن را به ما بسپارند.

استفاده از شامپو فرش یکی از محبوب ترین روش های شستشوی فرش است. شامپوهای فرش زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین هنگام استفاده از یک شامپوفرش، حتماً برچسب را برای راهنمایی بررسی کنید زیرا فرآیند استفاده، جهانی نیست.

توجه به دستورالعمل های شستشوی فرش

به سادگی دستورالعمل های مربوط به برند خاص شامپو فرش خود را دنبال کنید و ناحیه ای را که می خواهید تمیز کنید بپوشانید. سعی کنید فرش خود را خیس نکنید.

زیرا این کار باعث افزایش زمان خشک شدن می شود. فرش خود را برای مدت زمان کافی بگذارید. پس از خشک شدن، به جاروبرقی زدن ادامه دهید. این کار را دائما تکرار کنید.

تمیز کردن با بخار یک روش عالی برای نگه داشتن فرش شما در سطح درجه یک است. به این موضوغ باید توجه داشته باشید که نباید زیاده روی کنید. شما باید فرش خود را هر شش ماه یکبار با بخار شور تمیز کنید.

زیرا بخار دادن منظم فرش شما می تواند باعث آسیب شود. همیشه دستورالعمل های بخارشوی خاص خود را بخوانید زیرا انواع فرش ها به انواع مختلفی از محلول ها نیاز دارند از بین بردن لکه های فرش.

سخن پایانی

سخن پایانی

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بیشتر درباره ی شستشوی فرش با پودر صابون صحبت کنیم. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. ابتدا فرش را به طور کامل جاروبرقی بکشید تا بیش از حد از بخارشوی خود کار نکنید.

مطمئن شوید که از گوشه شروع کرده اید و در خطوط مستقیم تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ کثیفی روی فرش باقی نماند. اگر قصد تمیز کردن فرش خود به صورت تخصصی دارید بهتر است آن را به قالیشویی ما بسپارید.

b2n

yun

Swimming carpet with soap powder