ترمیم بیدخوردگی فرش

در این متن می خواهیم بیشتر بحث ترمیم بیدخوردگی فرش را باز کنیم. گونه های زیادی از سوسک های فرش وجود دارند که به خانه ها نفوذ می کنند و باعث آسیب می شوند روش استفاده از نفتالین در فرش.

در اینجا چهار نوع معمولی از سوسک های فرش و نحوه شناسایی هر نوع را بیان می کنیم. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی ترمیم بیدخوردگی فرش بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

با بیدخوردگی باید چه کنیم؟

سوسک فرش متنوع، با اندازه‌های حدود 3.5 میلی‌متر، سوسک فرش متنوع از طریق شکل گرد و فلس‌های ظریف آن که به رنگ‌های قهوه‌ای، زرد و سفید خال‌دار هستند، شناسایی می‌شود.

  • سوسک فرش خزدار

این سوسک فرش بزرگ می تواند به اندازه شش میلی متر برسد و با پوسته های قرمز، قهوه ای یا سیاه یافت می شود. این گونه به طور معمول دارای یک لکه سفید متمایز بر روی هر یک از بال های خود است.

  • سوسک فرش مبلمان

این گونه از سوسک فرش از نظر اندازه و رنگ شبیه به سوسک های فرش متنوع است، اگرچه معمولاً با پوسته های زرد با برآمدگی های موی بلند پوشیده شده است.

  • سوسک فرش سیاه

اندازه این نوع سوسک بیش از پنج میلی متر نیست، پوسته سیاه سختی دارد و فقط چند هفته عمر می کند.

بیدها را چگونه شناسایی کنیم؟

بیدها را چگونه شناسایی کنیم؟

بیدها را چگونه شناسایی کنیم؟

ترمیم بیدخوردگی فرش را واقعا جدی بگیرید. سوسک‌های فرش بسیار کوچک هستند، بنابراین به سختی می‌توان آن‌ها را روی فرش و پارچه‌ها در سراسر خانه مشاهده کرد نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

اگرچه دیدن آنها دشوار است، اما آسیب و شواهدی که از خود به جای می گذارند آشکار است. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد شما به سوسک های فرش آلوده شده اید.

لکه‌های برهنه در لباس‌های پشمی، پتوها و فرش‌ها، پوست لاروها در زیر فرش، نزدیک مبلمان، یا اطراف مو و پرز حیوانات خانگی پراکنده شده است، مناطق طاس در کت های خز یا حیوانات تاکسیدرمی شده، فضله های ریز سیاه یا قهوه ای زیر کمد لباس یا نزدیک پایه مبلمان شما. ترمیم بیدخوردگی فرش با توجه به نکات مهم و اصولی بسیار ساده است.

چگونه از شر سوسک های فرش خلاص شویم

برای از بین بردن کامل هجوم سوسک فرش، باید سوسک‌های بالغ، لارو و تخم‌ها را حذف کنید. این را می توان از طریق انواع روش های DIY انجام داد. به هر کدام در زیر نگاهی بیندازید. بنابراین ترمیم بیدخوردگی فرش بسیار مهم است.

  1. حشره کش

مناطق آلوده را با حشره کشی که حاوی دلتامترین، بیفنترین یا سیفلوترین است درمان کنید. دستورالعمل های تشریح شده درمان را دنبال کنید تا از ایمنی اعضای خانواده و حیوانات خانگی در داخل خانه خود اطمینان حاصل کنید.

  • اسید بوریک

اسید بوریک که به صورت پودر در بسیاری از سوپرمارکت ها یافت می شود، می تواند روی فرش آلوده پاشیده شود و به سرعت سوسک های فرش جاسازی شده را از بین ببرد.

در حالی که فقط در صورت مصرف زیاد برای انسان سمی است، اسید بوریک ممکن است گزینه درمانی مناسبی برای صاحبان حیوانات خانگی نباشد.

  • دیاتومه

این محصول طبیعی به صورت آنلاین و در فروشگاه های کشاورزی یافت می شود. با کم آبی لارو سوسک فرش کار می کند. این به روشی مشابه اسید بوریک توزیع می شود، اما برای ایمنی بیشتر در مدل های غذایی موجود است.

می توانید فرش ها را نهایتا عوض کنید

می توانید فرش ها را نهایتا عوض کنید

می توانید فرش ها را نهایتا عوض کنید

آب و سرکه سیب را می توان در داخل یک بطری اسپری ریخت و روی لباس های آلوده، فرش ها و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کرد. اگر این موارد جواب نداد، می توانید فرش ها را عوض کنید.

اگر متوجه شدید سوسک‌های فرش در کنار لباس‌های کمد لباستان می‌خزند، این تکه‌ها را با سرکه و آب بشویید تا تخم‌ها و لاروهای باقی‌مانده از بین بروند. بنابراین ترمیم بیدخوردگی فرش بسیار مهم است قالیشویی در پاسداران

 

 

 

جاروبرقی و تمیز کردن با بخار

 

 

جاروبرقی و تمیز کردن با بخار

جاروبرقی و تمیز کردن با بخار

استفاده از جاروبرقی سنتی برای مکیدن سوسک‌های فرش و لاروهای اطراف می‌تواند راه‌حل مؤثری باشد. اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید. استفاده از بخارشوی گزینه موثری است که حرارت و مکش را برای کشتن سوسک های فرش ترکیب می کند.

مانند هر درمان آفات DIY، این لیست ممکن است یک راه حل موقت برای یک مشکل دائمی تر باشد. اگر از روش حذف سوسک فرش DIY در خانه خود استفاده می کنید و مشکل همچنان ادامه دارد، با یک متخصص تماس بگیرید.

سخن پایانی

امروز می خواهیم بیشتر درباره ترمیم بیدخوردگی فرش صحبت کنیم. یک شرکت برتر کنترل آفات، آلودگی خاص شما را بررسی می کند. بر این اساس یک برنامه درمانی موثر ایجاد می کند و به شما کمک می کند خانه خود را از شر آفات خلاص کنید.قالیشویی خوب در شرق تهران

بنابراین فرش های خود را مرتباً با جاروبرقی و بخار تمیز کنید و منابع غذایی مانند پرز و مو را از بین ببرید.

b2n

yun

rizy

Repair carpet rust