ویژگی های یک قالیشویی خوب

اگر شما  فضای مناسبی برای شستشوی فرش های خود ندارید، بهتر است که ابتدا با ویژگی های یک قالیشویی خوب آشنا شوید. حتماً برایتان پیدا کردن یک قالیشویی خوب و با تجربه کار سختی باشد.

اگر یک قالیشویی خوب خودش را در این زمینه ثابت کرده باشد، در این مقاله می خواهیم تا شما را با ویژگی یک قالیشویی خوب آشنا کنیم. با چشمه همراه باشید.

شستشوی تخصصی در یک قالیشویی

مهمترین ویژگی که یک قالیشویی باید داشته باشد، مهارت قالیشویی در این مراکز می باشد. از جمله مهارت ها و دانشی که افراد در مرکز یک قالیشویی خوب باید داشته باشند، اطلاع از روش شستشوی فرش های متفاوت است.

فرش ماشینی با فرش دستباف، هر کدام روش شستشوی متفاوتی دارند. فرش پشمی با فرش ابریشمی متفاوت است. این یک ویژگی یک قالیشویی خوب به شمار می رود بهترین قالیشویی تهران.

مشخص کردن میزان آسیب دیدگی

مشخص کردن میزان آسیب دیدگی

مشخص کردن میزان آسیب دیدگی

قالی شما یک سرمایه ارزشمند برای شما به حساب می‌آید. یک قالیشویی خوب به خوبی می داند که نباید با یک فرش کهنه آسیب دیده یا پاره شده نباید مانند یک قالی محکم برخورد کند. در اثر بی احتیاطی در شستشوی فرش های قدیمی امکان به هم ریختن بافت فرش، پارگی یا خوردگی آنها وجود دارد.

اگر امکان بازگشت فرش به حالت اول وجود نداشته باشد، در این حالت نیازمند وجود مهارت های کارشناسان های متفاوت در شستشوی فرش می‌باشد. یک قالیشویی خوب حتماً به این موضوع دقت می‌کند.

خانه تکانی نوروز یک زمان برای قالیشویی

با وجود آیین نوروز و خانه تکانی، از روزهای قبل از آن همه ما ناخودآگاه به یاد شستن فرش و قالی های منزل می‌افتیم. امروزه شستن فرش در منزل کار خیلی سختی بوده و نیاز است که فرصت مناسبی برای شست و شو و همچنین خشک کردن فرش در اختیار داشته باشیم.

در صورتی که فرش سنگین می‌شود، در هنگام شستن و مصرف بی‌رویه و زیاد آب و نداشتن علم کافی برای شستن فرش ها، اکثر مردم فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی های مجهز و مجاز می‌سپارند. از آنجایی که در دید و بازدید همه سعی می‌کنند که خانه‌ای تمیز داشته باشند. فرش های خود را در ماه‌های پایانی سال مانند بهمن و اسفند به قالیشویی می سپارند. در صورتی که این زمان اصلا  از بهترین زمان قالیشویی در سال نمی باشد. به این علت که عملیات قالیشویی ها در این ماه زمان بسیار زیاد است.

عدم شستن فرش در ماه های آخر سال

عدم شستن فرش در ماه های آخر سال

عدم شستن فرش در ماه های آخر سال

فعالیت شستن صحیح، خشک کردن، کاور کردن آن را به طور دقیق به علت حجم بالای قالی ها انجام نمی‌شوند. در این شرایط اگر شما فرش دستباف ابریشمی خود را به قالیشویی بسپارید، امکان آسیب دیدن آنها وجود دارد قالیشویی جردن.

بهتر است که فرش های خود را در فصل‌های گرم سال یعنی تابستان و بهار به قالیشویی ها ببرید. حتی در همین فصل ها به شستن قالی در خانه بپردازید. اگر دارای مکانی مناسب برای شستن فرش هستید. به شما پیشنهاد می کنیم تا با این ویژگی یک قالیشویی خوب آشنا شوید.

 قیمت های شستشوی قالی در قالیشویی ها چگونه است؟

اگر مکان و زمان کافی برای شستن فرش و قالی شویی را در اختیار ندارید، به راحتی می توانید فرش خود را به قالیبافی و فرش شویی های مجوز دار بدهید. قیمت قالیشویی در قالیشویی های مختلف با توجه به مکانی که فرش شویی در آن قرار دارد متفاوت است. نرخ تورم و همچنین سرویسی که ارائه می دهند و  این که قالیشویی در شهرستان باشد یا در مرکز استان، نیز قیمتی که برای شستن فرش ارائه می‌کنند متفاوت است.

تفاوت در قیمت قالیشویی

تفاوت در قیمت قالیشویی

تفاوت در قیمت قالیشویی

لکه های سخت و سنگینن باعث می شود تا قالیشویی ها  قیمت‌های متفاوتی را به خاطر مصرف مواد خاص اعلام کنند. به شما پیشنهاد می کنیم تا با ویژگی یک قالیشویی خوب به طور کل آشنا شوید شستشوی فرش دستبافت.

به طور کلی نرخ قالیشویی باید مطابق قیمت اعلام شده و به صورت پایه محاسبه گردد. گرچه عوامل زیادی موجب افزایش قیمت قالیشویی می‌شود، معمولاً قیمت قالیشویی را بر اساس متراژ و ابعادی که یک فرش قرار شسته شود تعیین می‌کنند. ویژگی یک قالیشویی خوب

هرچه فرش که ارائه می‌دهید بزرگتر باشد، قیمت آن هم جهت شستشو بالاتر می شود. بهتر است تا شما با ویژگی یک قالیشویی خوب آشنا شوید. اطلاع از ویژگی یک قالیشویی خوب، به شما کمک می کند تا شما بهترین قالیشویی را انتخاب کنید.

b2n

yun

Features a good carpet wash