نفتالین برای فرش

امروز می خواهیم بیشترتاثیر نفتالین برای فرش صحبت کنیم. اگر به هجوم شب پره فرش در خانه خود مشکوک هستید، فکر شماره یک باید این باشد که سریع عمل کنید تمیز کردن فرش با سرکه.

پروانه های فرش خیلی سریع رشد می کنند و با چرخه زندگی کوتاه، ممکن است از سرعت تکثیر آنها نگران شوید. پیشنهاد می کنیم فورا از تله پروانه فرش استفاده کنید. نفتالین برای فرش می تواند بسیار موثر عمل کند.

با کیت قاتل رشد حشره فرش را متوقف کنید

نفتالین از قطران زغال سنگ یا نفت به دست می آید و در گلوله های بطری سنتی یا قدیمی استفاده می شود. ما هیچ محصولی را که حاوی نفتالین باشد به دلیل اثرات نامطلوب بر روی کودکان و حیوانات خانگی نمی فروشیم.

ما آنها را برای استفاده در خانه بی خطر نمی دانیم. آنها می توانند در بزرگسالان نیز مشکلات تنفسی ایجاد کنند، به ویژه در مناطقی که تهویه مناسبی ندارند. گلوله های پروانه نفتالین نیز سمی، سرطان زا و بسیار قابل اشتعال هستند!

جایگزین های مختلفی برای Moth Balls برای لباس ها و این گونه محصولات وجود دارد. اینها همچنین به حذف پروانه ها، لاروها و تخم ها کمک می کنند. برای محافظت کامل توصیه می کنیم از موارد زیر استفاده کنید.

رای گرفتن هر گونه پروانه نساجی نر بالغ، آنها را از چرخه پرورش حذف می کند و به شما امکان می دهد قبل از استفاده از هر گونه آفت کش در خانه، حشره خود را فراری دهید. بنابراین نفتالین برای فرش را همین حالا تهیه کنید.

کیت‌های قاتل شب پره‌های لباس برای هجوم پروانه‌ها برای انجام یک فرآیند کامل از بین بردن پروانه و خلاص شدن خانه شما از شر پروانه‌ها، لاروها و تخم‌ها قالیشویی منطقه 6.

کیت های قاتل پروانه ما شامل طیف وسیعی از محصولات است که ثابت شده است که تمام مراحل چرخه زندگی پروانه را در یک دوره طولانی از بین می برد. آنها همچنین با ماسک و دستکش محافظ، عرضه می شوند و برای استفاده در خانه بی خطر هستند.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

چرا باید از نفتالین استفاده کرد؟

چرا باید از نفتالین استفاده کرد؟

چرا باید از نفتالین استفاده کرد؟

نفتالین برای فرش را جدی بگیرید. حشرات مزاحم آنقدر کوچک که به سختی متوجه آنها می شوید. ممکن است به لباس ها و سایر اقلام نساجی اطراف خانه شما آسیب بزنند. به طور کلی، شما از آنها تا زمانی که خیلی دیر نشده است آگاه نیستید. و نوزادان مقصر هستند. وقتی بالغ می‌شوند، ژاکت‌ها، شلوارها یا فرش‌های پشمی و سوزن‌دوزی‌های شما را می‌خورند.

مادران و پدران آنها هیچ آسیبی نمی‌رسانند، مگر اینکه تخم‌هایی را که لاروهای گرسنه از آنها بیرون می‌آیند، پشت سر بگذارند.

اکثر مردم می‌دانند که پروانه‌های لباس می‌توانند آسیب‌های قابل توجهی وارد کنند، اما سوسک‌های فرش اگر کنترل نشوند می‌توانند آسیب‌های زیادی به بار آورند.

لارو شب پره های لباس معمولاً روی مواد غذایی یافت می شود. لارو سوسک فرش ماجراجوتر است و ممکن است از اتاقی به اتاق دیگر یا از آپارتمانی به آپارتمان دیگر بخزد. آنها همچنین در لانه پرندگان و جوندگان یافت می شوند.

عادات مخرب

حشرات بالغ تخم‌ها را در مکان‌های مختلفی مانند لباس، اثاثیه، فرش یا فرش، اسباب‌بازی، پوست حیوانات یا غنائم، و حتی برس‌هایی با موهای طبیعی می‌گذارند روش شستن فرش دستباف در خانه.

با بیرون آمدن تخم ها، لاروها شروع به تغذیه از مواد حیوانی می کنند: ابریشم، پشم، پر و چرم. آنها همچنین به خوردن پارچه های ترکیب شده با پشم و اقلام آلوده به لکه های غذا یا روغن بدن معروف بوده اند.

تخم‌ها و لارو پروانه‌ها و سوسک‌ها را می‌توان با اجناس حاوی پشم یا سایر الیاف حیوانی به خانه برد.

اقلامی مانند مبلمان دست دوم، مبلمان روکش شده و سایر وسایل منزل می توانند خانه این آفات باشند. تخم‌های شب پره یا لارو نیز می‌توانند در پارچه‌های پشمی یا فرش پنهان شوند.

پروانه های لباس بالغ تاریکی را ترجیح می دهند و وقتی مزاحم می شوند به سرعت پنهان می شوند. شب پره های لباس آن پروانه هایی نیستند که دیده می شود در اطراف چراغ ها می چرخند.

پروانه های لباس بزرگسالان حدود 1/2 اینچ طول و رنگ برنزه روشن دارند. آنها بال های باریکی دارند و تاریکی را ترجیح می دهند.

سخن پایانی

سخن پایانی

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نفتالین برای فرش آشنا کنیم. سوسک‌های فرش بالغ جذب نور خورشید می‌شوند و شناخته شده‌اند که در فضای باز از گرده گل‌ها تغذیه می‌کنند. رایج‌ترین سوسک‌های فرش بالغ، حشرات کوچک بیضی شکلی هستند که سیاه‌رنگ با طرح‌های متنوع نارنجی و سفید هستند قالیشویی جنوب تهران.

آنها گاهی اوقات به دلیل اندازه و شکل مشابه آنها با سوسک های معمولی باغبانی اشتباه گرفته می شوند. بنابراین بهتر است برای فرش های خود نفتالین های بخصوص تهیه کنید و از آن ها محافظت کنید. ازگفته های فوق نتیجه می گیریم که نفتالین برای فرش مزایای زیادی را به همراه دارد.

b2n

yun

Naphthalene for carpets