قالیشویی غرب تهران

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

By |2022-04-13T07:49:29+00:00ژوئن 29, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران در تهران واقع شده است یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالیشویی های این محدوده به شمار می آید.مجموعه قالیشویی غرب تهران از یک تیم بسیار مجرب و حرفه ای تشکیل شده است تا بتوانند خدماتی با کیفیت بسیار بالا به شما مشتریان عزیز ارائه کنند.

قالی شویی غرب حدود 20 سال است که در محدوده تهران در حال فعالیت است.قالی شویی تهران از قالیشویی های مجاز شهر تهران است و در زمینه های مختلف در قالیشویی نیز به صورت حرفه ای در حال فعالیت است.

یکی از بهترین قالیشویی ها از نظر تخصص در شستشوی انواع فرش ها است.قالیشویی غرب فرش ها را با استفاده از آخرین متد و استاندارد قالیشویی شستشو می دهد.این باعث می شود که به فرش حتی آسیب کوچکی هم وارد نشود.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

بهترین قالیشویی غرب تهران

همان طور که گفته شد حدود 20 سال است که در محدوده غرب تهران مشغول به کار است.به دلیل داشتن چندین ویژگی خاصی شهرت بهترین قالیشویی غرب تهران را اذان خود کرده است.

این مجموعه در طول فعالیت خود همواره تلاش خود را کرده است برای شستشو فرش ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده استفاده کند و همچنین دستگاه هایی که برای شستشو فرش یا رفوگری خریداری می کند با استفاده از بهترین متریال و بر اساس آخرین استاندارد و روش فرش شویی ساخته شده است.

اگر که قیمت های بعضی از قالیشویی ها به نسبت دیگر قالی شویی ها ارزان است دلیل ارزانی آن ها استفاده از مواد شوینده بی کیفیت و دستگاه های غیر استاندارد است.

رفوگری قالیشویی غرب رفوگری قالیشویی غرب

رفوگری یکی از خدماتی است که قالیشویی غرب به صورت تخصصی بر روی آن فعالیت می کند.رفوگری شامل قسمت های مختلفی از جمله رنگرزی،رفع سوختگی،شیرازه بافی و…  است.

برای اینکه مطلع شوید فرش شما نیاز به رفوگری دارد یا نه باید از کارشناس های قالیشویی غرب تهران درخواست کنید.بعضی از خدمات رفوگری باید قبل از شستشو انجام شود و بعضی دیگر از خدمات باید بعد از شستشو انجام شود نفتالین برای فرش.

شماره تماس قالیشویی غرب تهران

قالیشویی در شهرک غرب در تمام محلات شعبه دارد.برای اینکه بتوانید شماره تماس شعبه مربوط به محله خود را پیدا کنید می توانید با مراجعه به سایت این کار را انجام دهید.

شماره تماس تمام شعبه های قالیشویی تهران در سایت قرار داد شده است و به راحتی با کلیک کردن بر روی شماره تماس برقرار کنید.

همچنین اگر قصد ثبت سفارش به صورت آنلاین دارید این عمل در سایت برای شما امکان پذیر می باشد.

محله های غرب تهران

محله های غرب تهران

  • چیتگر شمالی
  • چیتگر جنوبی
  • تربیت مدرس
  • ایران خودرو
  • شهرک استقلال
  • قائم
  • شهرک شهید باقری
  • شهرک غرب
  • تهرانسر
  • باشگاه نفت
  • دهکده المپیک
  • خلیج فارس
  • یافت آباد
  • شهرک غزالی
  • قالیشویی در خیابان خیام

در تمامی محله های فوق شعبه بسیار بزرگ و مجهزی تاسیس کرده است تا شما مشتریان عزیز آسوده خاطر باشید.همچنین اگر در محله های اطراف غرب تهران هستید باز هم می توانید از خدمات قالیشویی غرب تهران بهره مند شوید.

خدمات لکه بریخدمات لکه بری

یکی از خدمات قالیشویی غرب تهران، خدمات لکه بری می باشد. بعضی از لکه های حاصل از لاک، چربی، رنگ و… به راحتی از روی فرش پاک نمی شوند. برای از بین بردن لکه های سخت، بهتر است این کار را به دست قالیشویی بسپاریم. قبل از شستشوی فرش، باید لکه فرش از بین برود زیرا شستشوی فرش بدون پاک کردن لکه آن ممکن است باعث تثبیت لکه شود.قالیشویی خوب در شرق تهران

در قالیشویی اول نوع لکه را شناسایی می کنند، زیرا هر لکه بسته به نوع آن نحوه پاک کردن بخصوص خود را دارد. بعد از شناسایی نوع لکه، به سراغ شناسایی نوع فرش دستباف و ماشینی میروند. زیرا حلالی که برای از بین بردن لکه انتخاب می کنند، باید با نوع فرش سازگار باشد.  پیشنهاد ما به شما این است که اگر روی فرش شما لکه ایجاد شد، سریعا آن را پاک کنید. لکه ها با روش و تکنیک های مختلفی از روی فرش پاک می شوند . برای مثال برای پاک کردن لکه حاصل جوهر خودکار، می توانید از ماست استفاده کنید.

قدیمی ترین قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین قالیشویی های این منطقه می باشد. این قالیشویی شستشوی فرش های دستباف و ماشینی را بصورت جدا شستشو می دهد. این قالیشویی بطور دقیق و با زمان بندی فرش ها را شسته شده تحویل مشتریان خود می دهد. این قالیشویی از مواد شوینده استاندارد استفاده می کند تا آسیبی به فرش شما وارد نشود.

در قالیشویی غرب تهران با شستشوی فرش ها با دستگاه های اتوماتیک، دقت کار بالا می رود و فرش شما ذر شستشو آسیبی نمی بیند. اتحادیه برای چندین سال متوالی است که این قالیشویی را  به عنوان بهترین قالیشویی در غرب تهران معرفی کرده است قالیشویی بلوار دادمان.

غرب تهران کجاست؟غرب تهران کجاست؟

غرب تهران بدلیل وجود کارخانه جات، در چند دهه گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. محله های غرب تهران شامل پونک، صادقیه، ستارخان، جنت آباد، شهران، گیشا، شهرک اکباتان،  تهرانسر و… می باشد. برای مثال پونک جزء شهرداری منطقه 5 است و بخش دیگر پونک جزء منطقه 2 است. اکثر محله های غرب تهران دارای ایستگاه مترو می باشند.

قالیشویی غرب تهران با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
rizy

Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top