قالیشویی در آرژانتین

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی در آرژانتین

قالیشویی در آرژانتین

By |2022-04-17T04:55:32+00:00آگوست 3, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی در آرژانتین

قالیشویی در آرژانتین جزو یکی از بهترین قالیشویی تهران است که شستشوی فرش دستباف و ماشینی را کاملا متفاوت انجام می دهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن قالیشویی های مدرن و آنلاین، فرش های شما با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشوی فرش و با مواد مناسب شسته می شود. قالیشویی در آرژانتین علاوه بر اینکه از تار و پود فرش شما، از رنگ فرش نیز هنگام شستشو محافظت می کند.

امروزه شستشو فرش، یکی از دغدغه های مهم خانم های خانه دار است. شستشو فرش هم می تواند در خانه و هم در قالیشویی انجام شود. امروزه بدلیل خانه های کوچک و آپارتمانی، مردم فرش های خود را به قالیشویی می سپارند. فرش یکی از وسایلی است که جلوه و زیبایی خاصی به خانه ما ایرنیان می دهد.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

ویژگی های قالیشویی در آرژانتینویژگی های قالیشویی در آرژانتین

قالیشویی آرژانتین یکی از قالیشویی هایی است که با شستشوی اتوماتیک، استفاده از موادشوینده استاندارد و عدم دخالت دست توانسته است جایگاه ویژه ای در بین قالیشویی های تهران کسب کند. بهترین زمان برای شستشو فرش، تابستان است زیرا در این زمان فرش بخوبی جلوی آفتاب خشک می شود. وقتی شما فرش خود را دست یک قالیشویی خوب و کاربلد می سپارید، دیگر نباید نگران رنگ و شکستگی فرش خود باشید.

شستشو فرش دستباف و ماشینی قالیشویی در آرژانتین بصورت متفاوت انجام می شود. فرش دستباف قیمت وحساسیت بیشتری نسبت به فرش های ماشینی دارد. فرش دستباف باتوجه به نوع الیاف که دارد، ممکن است هنگام شستشو، رنگ پس بدهد.

بیشتر بخوانید: قالیشویی در ظفر

مراحل شستشو قالیشویی در آرژانتین

قالیشویی در آرژانتین باید دقت بالایی در شستشوی فرش ها داشته باشد، تا کمترین آسیب به فرش های شما وارد شود. قالیشویی در آرژانتین از دقیق ترین و به روزترین دستگاه های شستشو و نیز حرفه ای ترین افراد برای شستشو فرش بهره می گیرد و بگونه فرش ها را شستشو می دهد که آسیب و تغییر رنگی به آن ها وارد نشود. دومین مرحله شستشو فرش در قالیشویی، آبگیری و خشک کردن فرش ها است.

خشک کردن فرش ها یکی از مراحل مهم و پراهمیت است، زیرا اگر اینکار به خوبی صورت نگیرد و آب داخل فرش بماند باعث می شود، محل تجمع باکتری ها قرار بگیرد و بوی نامطبوعی بخود بگیرد. بعد از شستشو فرش، فرش ها به سرعت به قالیشویی منتقل می شوند تا فرش آلودگی های محیط اطراف را به خود جذب نکند. مرحله آخر، مرحله بسته بندی و کاور کشیدن فرش هاست. این کار باعث می شود فرش شما هنگام حمل و نقل آسیبی نبیند.

خدمات قالیشویی در آرژانتینخدمات قالیشویی در آرژانتین

  • تضمین کیفیت شستشو
  • شستشو انواع فرش ماشینی، دستباف، قدیمی
  • بازسازی و ترمیم انواع فرش و موکت
  • امکان سفارش آنلاین
  • تضمین کیفیت شستشو
  • مناسب ترین قیمت قالیشویی در محل
  • قالیشویی اندرزگو

آرژانتین کجاست؟

آرژانتین یکی از مناطق 6 تهران است که در مرکز شهر واقع شده است. این منطقه از شمال بزرگراه همت و از غرب به بزرگراه چمران وهمچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می شود. این محله در گذشته نسبت به سایر محلات تهران  کمتر مورد توجه بود. اما امروزه به یکی از مهم ترین  و اصلی ترین محله های تهران شناخته می شود.

قالیشویی آرژانتین با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top