قالیشویی خیابان کمیل

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی خیابان کمیل

قالیشویی خیابان کمیل

By |2022-04-17T05:53:58+00:00سپتامبر 5, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی خیابان کمیل

قالیشویی خیابان کمیل تهران فعالیت خود را  در بیش از سه دهه گذشته  آغاز کرده است. یکی از الویت های مهم این قالیشویی، پیشرفت و رضایت مشتری بوده است. قالیشویی خیابان کمیل در این سال ها کلیه خدمات شستشو انواع فرش، خشکشویی مبلمان و موکت و رفوگری، ترمیم و بازسازی فرش را به خدمات خود اضافه کرده است.

مدیریت این قالیشویی با نصب و راه اندازی دستگاه های جدید و تغییر در نحوه انجام خدمات همواره در تلاش است که در شستشوی فرش و ترمیم آن و خدمات دیگر را به بالاترین سطح کیفیت با قیمتی مناسب  برساند.

قالیشویی خیابان کمیل یک قالیشویی مکانیزه شده با دستگاه های مدرن قالیشویی می باشد. این قالیشویی یکی از قالیشویی  های قدیمی و بهترین قالیشویی تهران می باشد. این قالیشویی بیش از 400 نفر پرسنل فعال و حرفه ای در شستشوی فرش و  و رفوگری دارد. از دوران کرونا به بعد تمام خدمات این قالیشویی هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری صورت می گیرد.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

قالیشویی مجاز در خیابان کمیل

قالیشویی خیابان کمیل یکی از قالیشویی های مجاز تهران می باشد که ویژگی های بسیار زیادی دارد. قالیشویی مجاز قالیشویی است که زیر نظر اتحادیه باشد. این قالیشویی به عنوان یک قالیشویی مجاز دارای پروانه کسب است. اتحادیه  قالیشویان تهران روی قیمت و کیفیت شستشو قالیشویی های مختلف، نظارت دارد. مواد شوینده در شستشوی غرش بسیار اهمیت دارد. بنا به نوع فرش شما مواد شوینده و غلظت آن تفاوت دارد.

شستشوی تمام فرش های ماشینی با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت می گیرد. فرش های دستباف بدلیل رنگ بندی که دارند به روش سنتی توسط افراد متخصص انجام می شود. وجود گرمخانه در قالیشویی یکی از ویژگی های خوب برای یک قالیشویی معتبر است. فرش ها در گرمخانه با حرارت از پیش تعیین شده خشک می شوند. این قالیشویی پس از تحویل فرش، در کمترین زمان ممکن فرش شما را با کیفیت تمیزی بالا و بدون آسیب شستشو می دهد.

بیشتر بخوانید: قالیشویی غرب تهران

قالیشویی فرش ماشینیقالیشویی فرش ماشینی

قالیشویی خیابان کمیل، تمام فرش های ماشینی را توسط دستگاه های مکانیزه و نیمه اتوماتیک شستشوی می دهد. بعضی افراد شستشوی فرش در خانه را ترجیح می دهند. زیرا فکر می کنند با سپردن شستشوی فرش خود به قالیشویی، فرش آنها آسیب می بیند. باید بگوییم که فرش شما در قالیشویی توسط دستگاه و پرسنا کار آزموده انجام می شود.

شستشوی فرش با دستگاه، باعث می شود فرش بصورت یکدست شسته شود. برای شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی خیابان کمیل، ابتدا توسط دستگاه فرش  غبارگیری می شود. غبارگیری توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا آسیبی به فرش شما وارد نشود. بعد از این مرحله، شستشوی فرش با مواد شوینده مناسب  توسط دستگاه آغاز می شود.

در مرحله آبکشی با تحت فشار قرار دادن فرش در دستگاه های ویژه، آبکشی فرش صورت می گیرد. و در آخرین مرحله فرش وارد گرمخانه می شود.

ارتباط با قالیشویی خیابان کمیل

نحوه سفارش در این قالیشویی، به این صورت است که ابتدا مشتری، درخواست خود را در سایت این قالیشویی ثبت می کنند. یا می توانید با مجموعه این قالیشویی تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.  در هر نقطه از تهران که باشید، این قالیشویی با پوشش دهی  مناطق 21 گانه شهر تهران در خدمت شما است. برای اطلاع از قیمت های شستشوی فرش و خدمات دیگر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: قالیشویی شادمان

خدمات قالیشویی خیابان کمیلخدمات قالیشویی خیابان کمیل

قالیشویی خیابان کمیل به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی این منطقه، فعالیت دارد. این قالیشویی خدمات زیادی علاوه بر شستشوی فرش ارائه می دهد.

  • شستشوی انواع فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستبافت و ابریشمی
  • شستشوی انواع موکت معمولی و پالاز
  • شستشوی انواع تابلو فرش
  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • رفوگری و بازسازی انواع فرش ماشینی و دستبف
  • پاسخوگویی همه روزه ، حتی روز های تعطیل
  • ترمیم سوختگی، پارگی و بیدخوردگی

خیابان کمیل کجاست؟

خیابان کمیل جزو منطقه 10 شهرداری تهران است. از مهم ترین  خیابان های این منطقه خیابان جیحون، خوش، قصرالدشت،  کارون و رودکی و یابان جمهوری می باشد. ایستگاه نزدیک به این خیابان، ایستگاه مترو کمیل می باشد.

قالیشویی خیابان کمیل با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top