قالیشویی بلوار دادمان

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی بلوار دادمان

قالیشویی بلوار دادمان

By |2022-04-13T07:52:53+00:00ژوئن 29, 2021|دسته‌بندی نشده|1 ديدگاه

قالیشویی بلوار دادمان

قالیشویی بلوار دادمان بیش از چند دهه فعالیت در حوضه شستشوی فرش یک قالیشویی با تجهیزات مکانیزه و جدید می باشد. قالیشویی بلوار دادمان بیش از 450 نفر پرسنل با تجربه دارد. که تخصص زیادی در خصوص شستشو، کار با دستگاه و ترمیم فرش دارند.

این قالیشویی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و 24 ساعته پاسخگو مشتریان می باشد. کلیه خدمات قالیشویی و شستشوی فرش در قالیشویی چشمه با ضمانت انجام می شود.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

خدمات قالیشویی بلوار دادمان

خدمات قالیشویی بلوار دادمان

  • شستشوی فرش دستبافت و ابریشمی
  • شستشوی فرش های ماشینی
  • ترمیم و رفوگری فرش های حساس دستباف و ابریشمی
  • تحویل سریع و به موقع فرش ها

شستشوی فرش

شستشوی فرش در قالیشویی بلوار دادمان با مواد شوینده مخصوص فرش های، دستباف و ماشینی انجام می شود.

شستشوی فرش و غبار گیری فرش ها یک اصل اساسی و مهم  در  روند شستشو فرش می باشد، که حتما باید توسط قالیشویی معتبر و افراد متخصص انجام شود.

اگر روند شستشو به خوبی انجام نشود غبار و آلودگی می تواند به بافت فرش آسیب برساند، مواد شوینده ای که برای شستشو فرش ها استفاده می شود باید مواد شوینده خنثی باشد، زیرا مواد شوینده نامناسب و اسیدی به بافت فرش آسیب می ر ساند.

در نتیجه شستشوی  فرش ها باید توسط مواد شوینده استاندارد و مرغوب انجام شود. در قالیشویی چشمه شستشوی فرش بدون آسیب دیدگی و با بهترین کیفیت و تمیزی انجام می شود.

رفوگری و مرمت فرشرفوگری و مرمت فرش

رفوگری فرایندی است که کارشناسان قالیشویی طی آن تار و پودهای از بین رفته فرش را ترمیم و از نو باز سازی می کنند. قالیشویی بلوار دادمان یک قالیشویی تخصصی در زمینه رفو و ترمیم فرش های سوخته، دارای زدگی و پوسیدگی است. تمامی پرسنل این قالیشویی حرفه ای و دارای سابقه رفو و بازسازی فرش می باشند لکه گیری فرش با ماست.

مواد شوینده

استفاده از مواد شوینده یکی از موارد مهم در شستشوی فرش قالیشویی بلوار دادمان می باشد. که حتما باید زیر نظر متخصص و کارشناس با تجربه انجام شود. همانطور که می دانید فرش های دستباف و ابریشمی از حساسیت بالایی برخوردار است و برای از بین نرفتن شکل و ظاهر آن حتما باید از مواد شوینده ارگانیک و مرغوب استفاده شود.

قالیشویی چشمه از بهترین مواد شوینده ارگانیک و گیاهی برای شستشو فرش های نفیس و ابریشمی استفاده می کند.

بلوار دادمان کجاست

قالیشویی بلوار دادمان در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار از غرب به اتوبان یادگار امام، از شمال به بلوار دریا و اتوبان نیایش، و از جنوب به خیابان هرمزگان، از شرق به بلوار خوردین و خیابان ایران زمین راه دارد. ایستگاه اتوبوس بلوار دادمان در نزدیکی میدان صنعت می باشد. مترو نزدیک این محله ایستگاه مترو صنعت است. همچنین در این منطقه ایستگاه تاکسی نیز قرار دارد .

قالیشویی بلور دادمان با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
rizy

Carpet cleaning

يك ديدگاه

  1. […] مزیت های ویژه ای دانست که در بطن این مرکز دیده می شود. قالیشویی بلوار دادمان ما در ادامه مروری بر آن ها داشته ایم تا شما هم بهتر دلیل […]

ثبت ديدگاه

Go to Top