قالیشویی ایران زمین

قالیشوی ایران زمین یکی از شعبه های محدوده غرب تهران است.این قالیشویی یکی از بهترین شعبه های محدوده غرب تهران است .

قالیشویی ایران زمین هر ساله دستگاه ها و تجهیزات خود را سرویس می کند. تا بتواند خدماتی با کیفیت به شما مشتریان ارائه کند.قالیشویی ایران زمین سعی خود را کرده است. تمام خدمات را با استفاده از دستگاه های مجهز ارائه کند به این دلیل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

اما بعضی از خدمات مانند شستشو فرش های دستباف که باید حتما به صورت دستی انجام شود. و اگر با دستگاه شسته شود به فرش آسیب وارد می کند.

فعالیت این قالیشویی به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلات می باشد. شما در هر زمان که می خواهید می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و اینترنتی ثبت کنید جنس های مختلف فرش ماشینی.

قالیشویی در ایران زمین

قالی شویی ایران که در محله ایران زمین در غرب تهران واقع شده است. با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارد در این مدت می توان گفت هیچ مشتری نبوده است. که از خدمات این قالیشویی رضایت نداشته باشد.

بیشتر مشتری های این قالیشویی بعد از استفاده از خدمات قالیشویی چشمه این قالیشویی را به دوستان و آشنایان معرفی می کنند.

این قالیشویی برای تمامی خدمات خود وقت لازم را اختصاص می دهد تا بتواند کیفیت کار خود  را به حداکثر برساند.یکی از دلیل های که باعث شده است. این قالیشویی به بهترین قالیشویی ایران زمین شهرت پیدا کند. همین کیفیت بسیار بالای آن ها است .

خدمات قالیشویی چیست؟خدمات قالیشویی چیست؟

خب اگر بخواهیم درباره خدمات قالیشویی ها صبحت کنیم باید آن ها را به 2 دسته اصلی و جانبی تقسیم کنیم. قالیشویی ایران زمین تنها قالیشویی در این محله است که تمام خدمات اصلی و جانبی را با بالاترین کیفیت ارائه می کند نحوه انتخاب بهترین قالیشویی.

خدمات اصلی

  • شستشوی انواع فرش های دستباف
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی

خدمات اصلی قالیشویی مربوط به شستشو فرش ها می شود.هر قالیشویی مجازی باید توانایی شستن انواع فرش های ماشینی و دستباف به صورت تخصصی را داشته باشد.فرش های ماشینی در قالیشویی معمولا به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک شسته می شود.اما فرش های دستباف حتما و حتما باید به روش دستی شسته شود.

برای شستن فرش های دستباف حتما باید تخصص و تجربه کافی داشته باشید و همچنین باید زمان را در نظر بگیرید.زمان نقش بسیار مهمی هنگام شستن فرش های دستباف دارد برای مثال اگر مواد شوینده برای مدت زیادی در فرش باقی بماند به فرش آسیب بسیار جدی وارد می کند.

خدمات جانبی

  • خشکشویی انواع مبلمان،پرده و موکت
  • رفوگری و ترمیم فرش

خدمات های جانبی همان طور که اسم آن پیدا است از خدمات مهم قالیشویی ها نیست. به همین دلیل بعضی از قالیشویی ها این خدمات را ارائه نمی کنند.خوشبختانه قالیشویی ایران زمین برای تکمیل کردن خدمات خود این خدمات جانبی را نیز ارائه می کند.

محله ایران زمین قالیشویی در تجریش

محله ایران زمین

خیابان ایران زمین که یکی از خیابان های محله شهرک غرب است.می توان گفت خیابان ایران زمین یکی از بهترین خیابان های تهران است.در این محله خانه ها و ویلا های بسیار زیبایی در این چندین سال اخیر ساخته شده است و اینکه قیمت فوق العاده بالایی دارد.

خیابان ایران زمین به صورت یک نیم دایره است که ابتدا و انتهای آن به بلوار خوردین ختم می شود. در این خیابان یک بوستان بسیار زیبا و بزرگ با نام همین خیابان وجود دارد.قالیشویی ایران زمین نیز در حوالی این خیابان قرار دارد.

b2n
yun
rizy

Carpet cleaning