قالیشویی استاد معین

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی استاد معین

قالیشویی استاد معین

By |2022-04-17T05:28:49+00:00آگوست 18, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی استاد معین

کارخانه قالیشویی استاد معین، بزرگترین و مجهز ترین قالیشویی این منطقه محسوب می شود. با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. این کارخانه بهترین قالیشویی تهران می باشد.

استاد معین جزو قدیمی ترین قالیشویی های مجاز تهران بوده است. استاد معین با بیش از 30 سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر تهران جلب نموده است.

کارخانه این قالیشویی با بهره گیری از روش های شستشو مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات را جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است. این قالیشویی نه تنها در امر شستشو انواع فرش، کارآمد بوده است، بلکه قالیشویی فرش های عتیقه را بصورت تخصصی انجام می دهد.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

قدیمی ترین قالیشویی در استاد معینقدیمی ترین قالیشویی در استاد معین

قالیشویی استاد معین جزو معتبر ترین و قدیمی ترین قالیشویی های این منطقه می باشد. در چند سال گذشته تمامی فرش ها و قالیچه ها بصورت دستی شسته می شد، اما امروزه قالیشویی ها، شستشوی فرش را برای ما راحت کرده است. امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی  و وجود دستگاه های پیشرفته، بصورت تمام اتوماتیک روند شستشوی فرش را تا حد فراوانی سرعت بخشیده است.

شستشوی فرش دستبافت و ابریشمی بصورت دستی و با حساسیت بیشتری شستشو داده می شوند. این قالیشویی به عنوان قدیمی ترین قالیشویی این منطقه با وجود پرسنل حرفه ای و آموزش دیده با سابقه درخشان و خوب، مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: قالیشویی شوش

نرخ قالیشویی استاد معین

نرخ شستشوی فرش در این قالیشویی به عوامل زیادی بستگی دارد هچون شستشوی فرش، رفوگری و ترمیم فرش، اندازه و ابعاد فرش، جنس فرش، نحوه شستن فرش در قالیشویی و… قالیشویی هایی که به روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، فرش را شستشو می دهند هزینه کمتری نسبت به شستشوی دستی دارد. ابعاد فرش و قیمت آن رابطه مستقیم دارند. هرچه  ابعاد آن بیشتر باشد، قیمت شستشوی فرش بالاتر می رود.

جنس فرش و قیمت های شستشوی انواع فرش متفاوت است. برای مثال فرش های دستباف از حساسیت بالایی برخوردارند، به همین دلیل بصورت  دستی شسته می شوند و هزینه شستشو بالاتری دارند.

بیشتر بخوانید: قالیشویی پونک

ارزان ترین قالیشویی استاد معینارزان ترین قالیشویی استاد معین

این قالیشویی جزو ارزان ترین قالیشویی های این منطقه می باشد. حمل و نقل این قالیشویی بصورت رایگان صورت می گیرد. این قالیشویی بصورت 24 ساعته و بصورت آنلاین  خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

نرخ و قیمت این قالیشویی براساس اتحادیه قالیشویان تهران است. برای اطلاع از قیمت شستشوی فرش می توانید با کارشناسان کارخانه قالیشویی تماس حاصل فرمایید. (قالیشویی استاد معین)

استاد معین کجاست؟

جزو منطقه 9 شهرداری تهران است. این منطقه از 2 ناحیه و 8 محله تشکیل شده است. نزدیک ترین ایسگاه مترو به این منطقه ایستگاه مترو استاد معین می باشد. این ایستگاه در خط 4 مترو قرار دارد.

شمال این منطقه از میدان آزادی شروع می شود. و تا خیابان نهر فیروز در جنوب این منطقه به پایان می رسد. از غرب با فرودگاه مهرآباد و بزرگراه آیت ا.. سعیدی و همچنین از شرق با محله هوشیار محدود شده است.

قالیشویی استاد معین با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top