قالیشویی منطقه 6

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی منطقه 6

قالیشویی منطقه 6

By |2022-04-16T11:18:32+00:00جولای 20, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی منطقه 6

قالیشویی منطقه 6 را می توان جزو شناخته شده ترین و البته مطرح ترین قالیشویی های موجود در این منطقه دانست که بسیاری آن را به عنوان انتخاب اول خود می شناسند. این قالیشویی بهترین قالیشویی تهران می باشد. کیفیت بالا ، سرعت عمل عالی، قیمت مناسب، تخفیف های دوره ای، تعهد و اخلاق کاری بالا، خدمات متنوع و.. سبب شده تا این قالیشویی در صدر انتخاب های اهالی این منطقه قرار گیرد. ما در ادامه مروری بر این مرکز و مزیت های آن خواهیم داشت.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

ویژگی های قالیشویی منطقه 6ویژگی های قالیشویی منطقه 6

قالیشویی منطقه 6 دارای طیف زیادی از مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. که آن را نسبت به سایرین متمایز می کند. داشتن ماشین آلات مدرن یکی از این ویژگی های بسیار منحصر به فرد می باشد که این قالیشویی را در صدر انتخاب ها قرار داده است.  در واقع این مرکز پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه شستن فرش را در اختیار دارد که می توانند هر فرش را در کمترین زمان ممکن تمیز نمایند. افزون بر این موارد ، اپراتورهای ویژه ای هم آنها را هدایت می کنند که به خوبی با ساختار انواع فرش ها آشنایی دارند.

این افراد می دانند که چگونه می توان یک فرش را در بهترین وجه ممکن تمیز نمود. آن ها بر این اساس نوع ماده شوینده و شیوه شستشو را تغییر میدهند. از طرفی دیگر قالیشویی منطقه 6  هم همواره از مواد شوینده خارجی و درجه یک استفاده می کند . این مواد در مقایسه با نمونه های داخلی دارای قدرت لکه بری بیشتری هستند. این قدرت عاملی است که باعث می شود تا تک تک فرشهای وارد شده به این مرکز در بهترین حالت خود تمیز شوند .

رفوگری فرش

رفوگری فرش را می توان از جمله اقدامات ترمیمی بسیار مهم دانست که نیاز به مهارت بالایی دارد. این اقدام برای رفع مشکلاتی از قبیل سوختگی، پارگی  و… است. در این روش و با استفاده از نخ و متریال های دیگر، پارگی های موجود بر روی  فرش را از بین می برند. لازم به ذکر است که کوچکترین اشتباه ممکن در این مورد می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به ساختار و بدنه فرش ها وارد سازد.

این حساسیت بالا سبب شده تا بسیاری از قالیشویی ها از ارائه چنین خدماتی سرباز بزنند. قالیشویی منطقه 6 جزو معدود مراکزی است که نیروهای ویژه رفوگری فرش دارد . در واقع این نیرو ها تجربه بالایی در زمینه رفوگری دارند و می توانند مشکلات ساختار فرشها را در بهترین حالت ممکن ترمیم نمایند. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از ساکنین اطراف منطقه 6 هم برای امر رفوگری به این مرکز مراجعه نمایند .

نزدیکترین قالیشویی به منطقه 6نزدیکترین قالیشویی به منطقه 6

فاصله را می توان جزو مولفه های موثر بر روی انتخاب قالیشویی دانست. بدون شک بیشتر مردم تمایل دارند تا فرش های خود را به مرکزی واگذار نمایند که در نزدیکترین نقطه به آنها باشد . این موضوع برای بیشتر مردم صدق می کند و اهالی منطقه 6 هم از آن مستثنی نیستند. قالیشویی منطقه 6

دقیقا در قلب این ناحیه افتتاح شده و به همین جهت به عنوان یکی از نزدیکترین  والبته بهترین انتخاب های برای اهالی آن لحاظ می شود. نکته قابل توجه مسیر دسترسی راحت به این کارگاه می باشد که در کنار مسیرهای اصلی منطقه واقع شده است بر این اساس مشتریان می توانند در ساده ترین وجه ممکن فرش های خود را به این قالیشویی واگذار نمایند. این مورد باعث شده تا قالیشویی منطقه 6 نزدیکترین قالیشویی به این ناحیه باشد قالیشویی در خیابان خیام.

منطقه 6 تهران

این منطقه را می توان جزو \ر رونق ترین مراکز تهران دانست. منطقه شش به دلیل اینکه در مرکز تهران واقع شده دارای کسب و کار های بزرگی است. از طرفی دیگر بسیاری از مراکز مهم تهران از جمله دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران در آن واقع شده است . وجود این دو دانشگاه باعث شده خوابگاه های دانشجویی بسیاری در این منطقه وجود داشته باشد . نکته قابل توجه دیگری که در این رابطه وجود دارد ، نوع تراکم جمعیتی آن می باشد.

با وجود اینکه این منطقه تنها.3.2 درصد از مساحت تهران را دارد. اما حدود 250 هزار نفر از ساکنین تهران را در خود جای داده است. بدون شک این حجم از جمعیت نیازمند مرکزی برای تمیز کردن فرش و قالی های خود می باشد. قالیشویی منطقه 6 یکی از این مراکز معتبر می باشد که توانسته به خوبی نیاز مردمان این ناحیه را برطرف سازد. چنانچه شما هم جزو ساکنان این منطقه هستید، می توانید از این پس فرش های خود را به این قالیشویی واگذار نمایید.

قالیشویی منطقه 6 با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

ثبت ديدگاه

Go to Top