قالیشویی فرشته

قالیشویی فرشته یکی از قالیشویی های مطرح تهران در ناحیه فرشته است. این قالیشویی در اصل به عنوان یکی از شعبه های قالیشویی چشمه در حوالی منطقه فرشته شناخته می شود. که خدمات و استانداردهای خود را مطابق  شعبه مرکزی تعیین کرده است.

این قالیشویی دارای ماشین آلات پیشرفته و نیروهای متخصص است. افزون بر این، قالیشویی فرشته قدمت بالایی دارد که باعث  شده تا به انتخاب اول ساکنین این ناحیه بدل شود. قالیشویی تهرانپارس ما در ادامه این مطلب قصد داریم به شیوه ای دقیق و اصولی تمام مزیت های این مرکز را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم. لذا اگر شما هم جزو ساکنین این ناحیه هستید، بهتر است تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

نزدیکترین قالیشویی به فرشته

منطقه فرشته به دلیل بافت جمعیتی که دارد. بیشتر دارای خانه های مسکونی است و به همین جهت پیدا کردن یک مرکز خدماتی با مساحت بزرگ در آن اندکی دشوار می باشد. قالیشویی فرشته جزو معدود مراکزی است که در این ناحه فعالیت گسترده ای دارد. این ملک  دارای کارگاه بزرگی است که ماشین آلات پیشرفته ای دارد. این ماشین آلات می توانند فرآیند شستشو و تمیز سازی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.  از طرفی دیگر وجود آن ها باعث می شود تا خطا های انسانی به حداقل مقدار ممکن برسد.

بهترین قالیشویی در فرشتهبهترین قالیشویی در فرشته

قالیشویی فرشته مجموعه ی مختلفی از خدمات و مزیت ها را در ساختار خود دارد. که ترکیب آنها باعث شده تا به عنوان بهترین قالیشویی در این ناحیه شناخته شود . این قالیشویی دارای نیروهای متخصصی است که به خوبی تار و پود فرش ها را می شناسند.

آن ها می دانند که برای هر نوع لکه باید از چه موارد و متریالی استفاده نمایند. از طرفی دیگر این مرکز دارای ماشین آلاتی است که تقریباْ تمام بخش های مرتبط با شستن و تمیز کردن فرش را انجام می دهد. غبارگیری، خیس کردن، خشک کردن و… از جمله اقداماتی است که ماشین آلات این مرکز می توانند انجام دهند. ، ترکیب این موارد سبب شده تا بسیاری این مرکز را به عنوان بهترین قالیشویی در فرشته بشناسند.

نرخ قالیشویی در فرشته

منطقه فرشته را می توان از مناطق شمال تهران دانست که دارای ساکنین مرفهی است. همین مورد سبب شده تا قالیشویی هایی که در این ناحیه فعالیت دارند. عموماْ قیمت های نجومی را برای خدماتشان درخواست نمایند. این موضوع در حالی است که بیشتر آن ها کیفیت های بسیار پایینی را ارائه می دهند. قالیشویی فرشته سعی کرده تا در این زمینه مطابق شعبه مرکزی خود یعنی قالیشویی چشمه عمل نماید.

بدین جهت مرکز یاد شده کیفیت خود را در بالاترین سطح و قیمت را هم در پایین ترین میزان ممکن قرار داده است. این مرکز سعی کرده تا در تعرفه گذاری های خود دقیقا مطابق نرخی عمل نماید که توسط اتحادیه قالیشویی ها اعلام شده است. البته این مرکز در برخی از ایام سال هم تخفیف های ویژه را عرضه می کند. که باعث می شود تا تعرفه ها از حد نصاب اتحادیه هم کمتر شود. بدین جهت می توان گفت که قالیشویی فرشته دارای مناسب ترین نرخ در این ناحیه است .

قالیشویی های خیابان فرشتهقالیشویی های خیابان فرشته

خیابان فرشته در واقع یکی از معروف ترین و البته لوکس ترین خیابانهای ایران می باشد که در منطقه الهیه تهران واقع شده است. این خیابان از پارک وی شروع شده و به محدوده پل رومی ختم می شود . وجود مغازه ها و برج های عظیم در این ناحیه سبب شده تا بسیاری آن را به عنوان یکی از لاکچری ترین و البته مرفه نشین ترین منطقه های تهران بشناسند. لازم به ذکر است که همین موضوع سبب شده تا قالیشویی های موجود در این ناحیه خدمات خود را به قیمت های گزاف و خارج از عرف ارائه نمایند قالیشویی منطقه 7.

این موضوع در حالی است که بیشتر آنها کیفیت های بسیار اندکی دارند. قالیشویی فرشته سعی کرده تا این مشکل را برطرف سازد و به همین جهت ضمن ارائه  بالاترین کیفیت، قیمت های خود را هم به حداقل مقدار ممکن رسانده است. ترکیب این دو باعث شده تا این مرکز در بین اهالی این ناحیه معروف باشد. اگر شما هم جزو اهالی این منطقه هستید، می توانید هم اکنون برای دریافت خدمات قالیشویی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

b2n
yun
rizy
Carpet cleaning