قالیشویی سردار جنگل

قالیشویی  سردار جنگل  یکی از اعضای معتبر و اصلی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. که با سابقه طولانی و درخشان در ارائه انواع خدمات فرش فعالیت دارد. قالیشویی سردار جنگل به تصفیه خانه آب مجهز می باشد. تصفیه آب به فرایندی  گفته می شود که در طی آن  مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده های بیولوژی، جامدات  معلق و گاز ها از آب آلوده حذف می شوند تا به مصرف قالیشویی برسند.

شست شوی فرش در کارگاه های قالیشویی سنتی که صورت می پذیرد، اغلب اوقات باعث آسیب های جدی  و جبران ناپذیر به فرش می شود. در قالیشویی سردار جنگل شستشوی فرش ها توسط دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک صورت می گیرد.قالیشویی سردار جنگل با بهره گیری از افراد متخصص و حرفه ای، در زمینه شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی و همنین شستشوی انواع مبلمان، موکت و شستشوی تشک فعالیت دارد.

سرویس دهی و نحوه سفارش در این قالیشویی به صورت آنلاین نیز انجاممی شود. پرسنل این قالیشویی همگی دارای  مهارت و مدرک در زمینه رفوگری و بازسازی  فرش های دستباف می باشند نفتالین برای فرش.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

قالیشویی مکانیزه

قالیشویی سردار جنگل تمام فرش های ماشینی را بصورت اتوماتیک و با دستگاه های مکانیزه، بدون دخالت دست شستشو می دهد. یکی از مزایای مهم شستشو با دستگاه های مکانیزه این است که فرش شما بصورت یکدست، تمیز می شود. شستشوی فرش با دستگاه بسیار باصرفه تر از شستشوی فرش با روش سنتی است.  در این روش از شستشو  مصرف آب و برق به میزان زیادی کاهش می یابد و فرش ها با دقت زیادی شستشو داده می شوند.

قالیشویی سردار جنگل، رضایت و اعتماد مشتریان را الویت قرار داده است و تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود انجام می دهد. شستشوی فرش با  دستگاه های مکانیزه، کثیفی فرش را بطور عمقی تمیز می کند. استفاده از دستگاه های اتوماتیک جدید، نسبت به دستگاه های قدیمی، ایمنی بیشتری دارد. شستشو با دستگاه، به سرعت و کمترین زمان ممکن انجام می شود.

انواع خدمات شستشوانواع خدمات شستشو

یکی از خدماتی کهد قالیشویی سردار جنگل علاوه بر شستشوی فرش انجام می دهد، رفوگری، بازسازی و ترمیم فرش است. این قالیشویی با استفاده از افراد حرفه ای و کار بلد در زمینه رفوگری، فرش های شما را مانند روز اول رفو و ترمیم می کند. سوختگی، پارگی، بید زدگی یکی از عواملی هستند که باعث می شود فرش شما نیاز به ترمیم داشته باشد. برای مثال پارگی فرش، معمولا بر اثر پوسیدگی، حمل نامناسب فرش، بریدگی با وسایل تیز، بید زدگی و ساییدگی صورت می گیرد.

افراد متخصص  قبل از شروع به کار رفوگری فرش، فرش را به طور کامل پهن می کنند تا عمق و میزان آسیب را بررسی کنند. گاهی ممکن است آسیب سطحی باشد مانند از بین رفتن پرز های فرش، اما گاهی  چله و پود های فرش بصورت عمقی آسیب دیده است. افراد متخصص با استفاده از ابزار مخصوص رفوگری فرش شما را بطور کامل ترمیم می کنند.

اگر فرش شما توسط مواد شیمیایی اسیب دیده باشد، اول در قالیشویی شستشو داده می شود و بعد وارد مرحله رفوگری می شود. قالیشویی سردار جنگل آماده خدمت رسانی در زمینه رفوگری می باشد انواع مواد شوینده برای فرش دستبافت.

خدمات قالیشویی سردار جنگل

قالیشویی سردار جنگل دارای 400 نفر پرسنل  متعهد و حرفه ای در زمینه شستشو یانواع فرش ماسینی و دستباف می باشد. شستشوی فرش در این قالیشویی به صورت حرفه ای و به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.

  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • بازسازی و ترمیم انواع فرش و موکت
  • شستشوی فرش بدون آسیب دیدگی
  • پوشش تمام مناطق تهران
  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • مناسب ترین قیمت قالیشویی در محل

سردار جنگل کجاست؟سردار جنگل کجاست؟

خیابان سردار جنگل یکی از خیابان های شمال غرب  شهر تهران است که در محله پونک واقع در منطقه 5 شهرداری تهران قرار دارد. خیابان سردار جنگل به بزرگراه اشرف اصفهانی و میدان پونک نزدیک است. این خیابان از  بزرگراه همت به بالاتر از خیابان آبشناسان ادامه می یابد و به خیابانلادن به شمال می رسد. ایستگاه مترو میدان صنعت به این خیابان نزدیک است.

b2n
yun
Carpet cleaning