قالیشویی در ظفر

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی در ظفر

قالیشویی در ظفر

By |2022-04-17T04:53:41+00:00آگوست 3, 2021|دسته‌بندی نشده|2 Comments

قالیشویی در ظفر

قالیشویی در ظفر جزو یکی از بهترین قالیشویی تهران است که با دستگاه های اتوماتیک، فرش های شما را شستشو می دهد. شستن فرش یکی از دغدغه های مهم خانم های خانه دار هنگام خانه تکانی است. فرش شستن جزو کارهای زمان بر و سخت تلقی می شود. اگر خانه شما ویلایی و حیاط دار است، می توانید فرش خود را داخل خانه شستشو دهید.

ولی امروزه بدلیل فضای کم در خانه و آپارتمان ها شستشو فرش در خانه امکان پذیر نمی باشد. عدم شستشو فرش ها باعث کاهش دوام و آسیب آنها می شود. برای ما اهمیت زیادی دارد که فرش هایی که برای شستشو به قالیشویی می سپاریم، تمیز و بدون هیچگونه آسیبی تحویل بگیریم. قالیشویی در ظفر  با تجربه و تخصصی  که دارد، هر فرش را بسته به نوع خود به بهترین شکل و با مناسب ترین مواد و دستگاه ها مورد استفاده قرار خواهد داد.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

خدمات قالیشویی در ظفرخدمات قالیشویی در ظفر

  • شستشو انواع فرش دستباف، ابریشمی، ماشینی، ترک
  • رفوگری و بازسازی انواع فرش و موکت
  • ترمیم پارگی، سوختگی و بیدخوردگی
  • امکان ارائه رضایت نامه کتبی و معتبر
  • سرویس دهی به تمام مناطق تهران
  • سرویس دهی آنلاین
  • قالیشویی در خیابان خیام

رفوگری و بازسازی فرش

قالیشویی در ظفر با ارائه خدماتی مانند رفوگری فرش و بازسازی انواع فرش توانسته است فرش های زیادی را رفو و بصورت سالم بدست مشتریان خود برساند. به ترمیم و بازسازس انواع فرش، رفوگری می گویند. رفوگری توسط افراد آموزش دیده و مجرب، صورت می گیرد. برای فرش های پوسیده و فرش هایی که پاره شده اند، رفو و تعمیر می شوند.

فرش همواره به دلایل مختلفی مانند فرسایش، مجاورت با مواد شیمیایی، ضربه، آتش و… آسیب می بیند. رفوگری و بازسازی فرش توسط افراد مجرب و متخصص صورت می گیرد. اگر شما می خواهید فرش خود را داخل خانه رفو کنید، نیاز به ابزار ویژه ای دارید.

بیشتر بخوانید: شستشوی فرش دستبافت

نحوه شستشو فرش در قالیشویینحوه شستشو فرش در قالیشویی

پیشرفت و تکنولوژی در قالیشویی در ظفر باعث شده است که شستشو فرش ها بدون دخالت دست انجام شود. شستشو فرش با دست باعث می شود تمام سطح فرش بطور کامل تمیز نشود. اولین مرحله ای که در قالیشویی صورت می گیرد، غبار رویی فرش ها است. این کا با استفاده از دستگاه های مخصوص در قالیشویی صورت می گیرد.

نکته ای که باید رعایت شود، این است که قبل از خیس شدن فرش، غبار رویی انجام شود. مرحله بعدی شستشوی فرش است. قالیشویی در ظفر، برای شستن فرش های ماشینی و دستباف بطور جداگانه اقدام می کند. بدلیل اینکه، فرش های دستباف و ابریشمی از حساسیت بیشتری برخوردارند، نوع شستشو این فرش ها متفاوت است.این قالیشویی با استفاده از بهترین مواد شوینده، باعث می شود آسیبی به فرش شما وارد نشود. بعد از آن با استفاده از دستگاه های ویژه آب فرش را گرفته و برای خشک کردن به گرمخانه ها منتقل می کنند.

ظفر کجاست؟

خیابان ظفر  در محله داودیه از منطقه شمیران تهران، واقع شده است.ظفر از شرق به خیابان دستگردی، به خیابان شریعتی از جنوب، از غرب تهران به خیابان ولیعصر و از شمال به بلوار آرش و محله زرگنده محدود می شود. همچنین متروی نزدیک به این محله  ایستگاه قلهک می باشد. ظفر جزو منطقه 3 تهران محسوب می شود.

قالیشویی در ظفر با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

2 Comments

  1. […] صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی در آرژانتین قبلی […]

  2. Frjai ژوئن 8, 2022 در 11:13 ق.ظ- پاسخ دادن

    عالی بود ممنون

ثبت ديدگاه

Go to Top