قالیشویی در خیابان باهنر

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی در خیابان باهنر

قالیشویی در خیابان باهنر

By |2022-04-17T05:56:48+00:00سپتامبر 5, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی در خیابان باهنر

قالیشویی در خیابان باهنر در خدمت شماست تا  تجربه ای خوب و دلنشین  از شستشوی فرش، موکت مبلمان  خود داشته باشید. ما با تجربه سال ها  فعالیت در این زمینه، این اطمینان را به شما می دهیم که از مجموعه  خدمات  این قالیشویی رضایت کامل داشته باشید.

در این قالیشویی استفاده از مواد شوینده با کیفیت  و درجه یک خارجی، بهره بردن از  دستگاه ها و تجهیزات  شستشوی مدرن  و دقت  و حساسیت بالا  در انجام کار  به بهترین شکل ممکن،  موجب شده است که نتیجه نهایی کار، بسیار رضایت مند باشد.

صداقت و شفافیت در ارائه خدمات ، سرلوحه کار ماست.  تعرفه ها و  خدمات ارائه شده  از همان ابتدا  شفاف و مشخص است. همچنین کارشناسان ما بادقت نیاز شما را بررسی خواهند کرد و بهترین خدمات و سرویس قالیشویی تهران را به شما ارائه می دهند انواع مواد شوینده برای فرش دستبافت.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

خدمات قالیشویی در خیابان باهنرخدمات قالیشویی در خیابان باهنر

  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • امکان سفارش آنلاین
  • بازسازی و ترمیم انواع فرش و موکت
  • شستشوی فرش دستبافت و ماشینی
  • شستشوی انواع فرش ابریشمی و ترک
  • تضمین کیفیت شستشو
  • دارای کادر مجرب و حرفه ای
  • سرویس دهی به مناطق مختلف تهران

قالیشویی مجاز در خیابان باهنر

قالیشویی در خیابان باهنر یک قالیشویی مجاز در تهران می باشد. این قالیشویی خدمات مختلفی را  به مشتریان خود ارائه می دهد. نظافت انواع فرش ها یکی از خدمات  قالیشویی است. قالیشویی های مجاز مانند این قالیشویی دارای  ویژگی های بسیار زیادی است. یکی از این ویژگی ها داشتن یک دفتر کار  برای قالیشویی است. در صورت داشتن دفتر کار، فعالیت آنها می تواند معتبر و قابل اعتماد برای مشتریان باشد.

یکی از راه هایی که برای جلوگیری از آسیب به فرش انجام می شود، تمیز کردن آن است.شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف باید توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت می گیرد. ویژگی  دیگر و مهم یک قالیشویی مجاز این است که  باید عضو  رسمس اتحادیه باشد  و کلیه مجوز های لازم را دارا باشد. قالیشویی هایی که عضو اتحادیه هستند، شماره پروانه ای از این مجموعه دریافت می کنند.

در یک قالیشویی مجاز و معتبر، تمامی خدماتی مانند شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، ترمیم و رفوگری انواع فرش، خشکشویی مبلمان، موکت و… انجام می شود. تمام مراحل تمیزی این خدمات  مرحله به مرحله و توسط افراد متخصص و کار بلد صورت می گیرد. شرکت قالیشویی در خیابان باهنر در تلاش است تا رضایت مشتری  را در الویت قرار دهد.

 

قالیشویی فرش ماشینیقالیشویی فرش ماشینی

قالیشویی در خیابان باهنر، تمامی فرش های ماشینی را با دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه بدون دخالت دست انجام می دهد. اصلی ترین دلیل  خراب شدن فرش، شیوه نامناسب شستشو  و نظافت است.

شستشوی فرش های ماشینی زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. قبل از شستشو ابتدا گرد و خاک  داخل الیافت  قالی با دستگاه، تمیز می شوند. این دستگاه  شبیه یک جاروبرقی  قوی است که تمامی غبار های فرش را به صورت عمقی تمیز می کند.

بعد از این مرحله شستشوی فرش ماشینی با مواد شوینده مناسب، الیافت فرش صورت می گیرد. در این مرحله تنظیمات دمای آب،  فشار آب، میزان مواد شوینده و… توسط متخصصین این کار تنطیم می شود نفتالین برای فرش.

در نهایت فرش در دستگاه  خشک کن قرار گرفته و  به صورت مکانیزه خشک می شود.  سپس فرش ها در  گرمخانه های مسقف  مخصوص از داربست آویزان  شده و توسط  دستگاه هیتر خشک می شود. برای اطلاع از خدمات قالیشویی در خیابان باهنر می توانید به سایت این قالیشویی مراجعه نمایید.

خیابان باهنر کجاست؟

این خیابان یکی از شمالی ترین خیابان های تهران و اصلی ترین خیابان های نیاوران محسوب می شود. این خیابان از میدان  نیاوران در شرق  آغاز شده است و پس از گذر از خیابان های کامرانیه، فیضیه، جمشیدیه و جماران به خیابان یاسر در میدانی  به همین نام می رسد.

سپس به سمت غرب یک طرفه شده است  و پس از  عبور از چهار راه مژده، در سه را نیاوران  به خیابان دراز شیب  برخورد می کند. این خیابان  از طریق ایستگاه  مترو تجریش  در تقاطع  خیابان شریعتی  و خیابان نیاوران  قابل دسترسی می باشد.روش استفاده از نفتالین در فرش

قالیشویی در خیابان باهنر با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top