قالیشویی تئاتر شهر

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی تئاتر شهر

قالیشویی تئاتر شهر

By |2022-04-17T05:49:42+00:00سپتامبر 3, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی تئاتر شهر

کارخانه قالیشویی تئاتر شهر به پشتوانه سال ها فعالیت، تجرب و با تکیه بر تخصص کارکنان خود، آماده ارائه خدمات شستشوی فرش، مبل، موکت و پرده با بهترین کیفیت  به مشتریان خود است. ما در قالیشویی تئاتر شهر با استفاده از به روز ترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می دهیم که از مجموعه خدمات این کارخانه رضایت کامل داشته باشید.

قالیشویی تئاتر شهر در خدمت شماست تا تجربه  ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت، مبلمان خود داشته باشید. تمامی پرسنل قالیشویی تهران دارای مهارت و تجربه در رابطه با شستشو فرش های ابریشمی و دستباف و همچنین رفوگری و ترمیم فرش های دستباف و ابریشمی می باشند.

خدمات این قالیشویی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد. قالیشویی شهرک غرب دارای بیش از 200 نفر پرسنل فعال می باشد.

این قالیشویی در زمینه شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی و شستشوی انواع مبلمان فعالیت می کند.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

لکه بری قالیشویی تئاتر شهرلکه بری قالیشویی تئاتر شهر

یکی از خدمات مهم قالیشویی تئاتر شهر، خدمات لکه بری می باشد. اکثر لکه ها با شستشو از بین می روند، به ویژه اگر که بعد از ایجاد لکه به سرعت اقدام به  ازبین بردن لکه کرد. بعضی از لکه ها به دلیل نفوذ به الیافت فرش حتی بعد از شستشو هم از بین نمی روند. برای از بین بردن لکه های مقاوم باید از مواد شوینده قوی برای شستشو استفاده کرد.

با استفده از مواد شوینده مناسب، می توان لکه ها را از بیم برد. خدمات لکه بری در قالیشویی توسط افراد متخصص انجام می شود. روش های زیادی نیز وجود دارد که شما می توانید در منزل انجام دهید. برای مثال برای از بین بردن قیر بر روی فرش ریخته، ابتدا باید با چاقو یا وسایل دیگر، به گونه ای که به بافت فرش آسیب نبیند، قیر را بردارید.

سپس یک پارچه تمیز آغشته به نفت سفید بردارید و لکه های باقی مانده حاصل از قیر را تمیز کنید. سعی کنید بعد از از بین بردن لکه فرش را شستشو دهید تا کاملا لکه حاصل از قیر از بین برود.

بیشتر بخوانید: قالیشویی مرکز شهر تهران

قالیشویی دستباف

شستشوی فرش دستباف از حساسیت بالایی برخوردار است که این کار در قالیشویی تئاتر شهر، توسط افراد حرفه ای و متخصص صورت می گیرد. فرش دستباف به دلیل نوع الیاف و طیف رنگ آمیزی که دارد  باید با دقت شستشو داده شود. متخصصان صنعت فرش به هیچ عنوان شستشوی فرش دستباف را در خانه توصیه نمی کنند.

برای انتقال فرش های دستباف به قالیشویی  باید در مقابل  شرایط جوی و محیطی همچون برف و باران محافظت شود. اولین مرحله برای شستشو غبارگیری فرش است. شستشو توسط افراد متخصص انجام می شود.

شستشوی فرش دستباف بصورت سنتی انجام می شود ولی شستشوی فرش ماشینی توسط دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک صورت می گیرد.  آخرین مرحله شستشو خشک کردن فرش است که با استفاده از تجهیزات و  و ابزار استاندارد جهت خشک کردن و جابجایی فرش صورت می گیرد.

سرویس رفت و آمد قالیشویی

سرویس رفت و آمد در قالیشویی تئاتر شهر به صورت 24 ساعته می باشد. همچنین ارسال خدمات و فرش ها  طبق زمان تعیین شده و در کمترین زمان انجام می شود.

شما می توانید برای ثبت سفارش  شستشوی فرش، موکت، قالی، قالیچه،خشکشویی موکت، مبلمان و خدمات دیگر از طریق سایت این قالیشویی اقدام کنید یا با پشتیبان های قالیشویی تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: قالیشویی منیریه

خدمات قالیشویی تئاتر شهرخدمات قالیشویی تئاتر شهر

  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • شستشوی فرش دستبافت و ماشینی
  • شستشو بدون وجود لک
  • غبارگیری فرش
  • خشکشویی فرش، مبلمان، موکت و خوشخواب
  • ترمیم و بازسازی انواع فرش ابریشمی، ماشینی، دستباف و ترک
  • دارای کادر مجرب و حرفه ای
  • سرویس رفت و آمد رایگان برای خدمات شستشو فرش ها و مبلمان

تئاتر شهر کجاست؟

تئاتر شهر بزرگترین  مجموعه نمایش ایران است. نزدیک ترین ایستگاه به این مکان، ایستگاه مترو تئاتر شهر یکی از ایستگاه های خط 3 و 4 است. که در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب قرار گرفته است. تئاتر شهر جزو منطقه 11 شهرداری تهران محسوب می شود.

قالیشویی تئاتر شهر با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top