قالیشویی بام تهران

صفحه اصلی/دسته‌بندی نشده/قالیشویی بام تهران

قالیشویی بام تهران

By |2022-04-17T05:10:22+00:00آگوست 14, 2021|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

قالیشویی بام تهران

قالیشویی بام تهران اولین و قدیمی ترین و همچنین بهترین قالیشویی تهران می باشد. شرکت قالیشویی بام تهران همواره در جلب رضایت مشتریان خود قدم برداشته و مهمترین  هدف خود را در ارائه  خدمات رضایت مشتریان خود قرار داده است. شما مشتریان می توانید با استفاده از  فرم سفارش آنلاین برای هر کدام  از خدمات شستشوی فرش و ترمیم و بازسازی فرش، طبق نظر کارشناس  مجموعه از تخفیف های این قالیشویی بهره مند شوید.

این قالیشویی از بهترین و حرفه ای ترین پرسنل در حوزه ترمیم و رفوگری انواع فرش  بهره می گیرد. استفاده از دستگاه های مجهز و روز دنیا در شستشوی فرش توانسته است در بین قالیشویی های تهران برتری پیدا کند. این قالیشویی با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر، رضایت و اعتماد مشتریان را به این مجموعه جلب کرده است.

 جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین وارد صفحه درخواست خدمات شوید.

قالیشویی مجاز در بام تهرانقالیشویی مجاز در بام تهران

قالیشویی بام تهران یکی از بهترین قالیشویی های مجاز در تهران است. یک قالیشویی مجاز باید دارای دفترکار و کارخانه باشد. در صورتی که دارای یک کارخانه باشد، مردم می توانند به راحتی به آن اعتماد کنند. بدلیل شرایط کرونا این قالیشویی خدمات آنلاین نیز ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی قالیشویی  این است که عضو رسمی اتحادیه  می باشد.

قالیشویی مجاز باید در بین همه خدماتی که ارائه می دهد، شستشو فرش باید توسط دستگاه و صنعتی انجام شود. قالیشویی مجاز باید نرخ اتحادیه را و قیمت مناسب، خدمات مشتریان را انجام دهد.

رفوگری فرش قالیشویی بام تهران

پارگی فرش  یکی از رایج ترین اتفاق هایی است برای فرش و گلیم ما اتفاق می افتد پارگی فرش بر اثر اتفاقات مختلفی همچون رطوبت زیاد، پوسیدگی، بیدخوردگی، ساییدگی، فشار اجسام تیز به فرش،  شستشو نادرست و استفاده از مواد شوینده غلیظ و… اتفاق می افتد. رفوگری یعنی ترمیم و بازسازی فرش که در این قالیشویی توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

در قالیشویی با استفاده از ابزار مخصوص همچون  شانه، قلاب، سوزن و.. صورت می گیرد.برای رفوگری ابتدا فرش را غبار گیری می کنند و بعد فرش را روی یک زمین مسطح پهن می کنند. اگر آسیب در اثر مواد شوینده و اسیدی باشد، در ابتدا باید فرش شسته شود.

خدمات قالیشویی بام تهرانخدمات قالیشویی بام تهران

قالیشویی بام تهران با ارائه خدمات آنلاین به مشتریان باعث صرفه جویی زمان مشتریان شده است. این قالیشویی با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر، رضایت و اعتماد مستریان را جلب می کند.

  • ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • شستشوی فرش دستبافت و ماشینی
  • رفوگری، ترمیم و بازسازی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • سرویس دهی آنلاین
  • ریشه بافی و رفع سوختگی
  • شستشوی فرش های ترک و ابریشمی
  • تضمین کیفیت شستشو
  • پوشش تمام مناطق تهران

بام تهران کجاست؟

شهرک بام تهران در شمالی ترین قسمت محدوده سعادت آباد و کنار کوی فراز بالاتر از میدان بهرود واقع شده است. بام تهران جزو مناطق تفریحی تهران به حساب می آید. بام تهران به حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ایستگاه اول تله کابین توچال گفته می شود. بام تهران از بزرگراه چمران شمال به خیابان ولنجک و سپس به بام تهران را دارد. ایستگاه مترو نزدیک به بام تهران ایستگاه مترو میدان تجریش و میدان توحید می باشد.

قالیشویی بام تهران با بیش از 10 سال سابقه در شستشوی فرش دستباف و ماشینی فعالیت می کند.

b2n
yun
Carpet cleaning

ثبت ديدگاه

Go to Top